أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۱۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
 با نصرتی تماسی داشتیم که او در مورد شرایط تیم سابقش تراکتور و پیکان به "ورزش سه" گفت: بعد از بازی با گسترش صحبت هایم را در مورد تراکتور کردم حالا هواداران خودشان بهتر شرایط را می دانند و بهتر است بیشتر از این صحبتی نکنم.

او گفته بود:« بیشتر خودش را تراکتوری می داند تا پرسپولیسی» به همین خاطر هواداران پرسپولیس از او ناراحت شده بودند که نصرتی در همین خصوص هم توضیح داد:من نگفتم پرسپولیسی نیستم. اگر به سابقه بازی من در تیم های پاس،تراکتور و پرسپولیس توجه کنید به من حق می دهید که اول پاسی باشم و بعد تراکتوری.پرسپولیس را هم خیلی دوست دارم وبا این تیم قهرمان شدم. البته با پاس و تراکتور هم قهرمان شدم. به هر حال در تراکتور بیشتر بازی کردم و هنوز نتایج این تیم را دنبال می کنم و خلاصه بازی هایشان را از همین سایت ورزش سه می بینم. در حال حاضر نمی توان در مورد تراکتور قضاوت کرد و تا پایان فصل خیلی مانده.

نصرتی باز هم به نگرفتن طلبش اشاره کرد و گفت: من هنوز طلبم را از تراکتور نگرفتم و با بقیه بچه های فصل قبل هم صحبت کردیم که اگر باشگاه به این خواسته ما توجه کرد مشکلی نیست اما در صورتی که باز هم اتفاقی نیافتد مجبوریم تصمیم دیگری بگیریم که به موقع در این مورد صحبت می کنم.در مورد صحبت های علی کریمی علیه تراکتوری ها باید بگویم من حق را به علی آقا می دهم و هر چه گفته درست بوده.مردم تبریز هنوز به من لطف دارند و هفته پیش که برای بازی با گسترش به تبریز رفتیم ثابت کردند با معرفت هستند و مدام می گفتند: جایت خالی است. من هم گفتم اگر قسمت باشد روزی به تراکتور برمی گردم.

این بازیکن در رابطه با شرایط پیکان هم گفت: ما تیم خوبی داریم اما فکر می کنم هنوز به هماهنگی لازم نرسیدیم. این تیم از لیگ یک به لیگ برتر آمده و شرایط سختی دارد. شاید هنوز هم بازیکنان و هم کادر فنی به هماهنگی کامل باهم نرسیدند.امیدارم با این بازیکنان و کادر فنی شرایط بهتر شود چو از همه بعد از یارگیری از پیکان انتظار داشتند نتایج خوبی بگیرد. در این مدت از خط دفاع تعریف شده اما باید به کیفیت کل بازی توجه کنیم. ما باید هم در فاز حمله و هم در فاز دفاع خوب باشیم. اگر کار دفاعی ما خوب بوده همه در کار دفاعی شرکت کردند. پس درکارهای هجومی هم تمام بازیکنان باید کمک کنند و تیم را رو به جلو ببرند. ما باید گل هم بزنیم تا تیم کاملی داشته باشیم.

نصرتی در مورد تمدید قرارداد با کی روش نظری نداد و گفت: در این خصوص نظری ندارم اما خودم تمام تلاشم را می کنم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها