يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۵۱۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
تيم ملي ب واليبال ايران با غلبه بر ژاپن در مرحله يک چهارم نهايي جام کنفدراسيون واليبال آسيا به مرحله نيمه نهايي اين رقابت ها راه يافت.
مرحله یک چهارم نهایی رقابت های والیبال جام کنفدراسیون آسیا امروز جمعه در سالن بالووان شولک شهر آلماتی قزاقستان پیگیری شد و در دومین دیدار این مرحله تیم های ملی ب ایران و ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش فارس، سفید پوشان تیم ملی ب ایران در این دیدار موفق به شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ژاپن شدند تا به عنوان دومین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها معرفی شوند. تیم کره جنوبی قبل از ایران با شکست استرالیا راهی مرحله نیمه نهایی شده بود.

تیم ملی ب والیبال ایران در سه ست متوالی موفق و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 14 و 25 بر 18 موفق به شکست ژاپن شد تا نماینده سرزمین آفتاب تابان از فردا برای رتبه های پنجم تا هشتم مبارزه کند.

پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این دیدار از ترکیب رضا صفایی، محمد طاهر وادی، سعید شیرود، مصطفی شریفات، علیرضا جدیدی، رحمان داوودی و علی حسین استفاده کرد.

میانگین سن بازیکنان ایران 24 و ژاپن 22.5 سال است . میانگین قد بازیکنان ایران 197 سانتی متر است و بازیکنان ژاپن میانگین قدشان 192 سانتی متر است که پنج سانت تفاوت با ملی پوشان والیبال ایران دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها