أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۱۸۳
زمان انتشار: ۰۱:۴۹     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
پوردستان:
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح تمام تهدیدات را رصد می‌کند، گفت: نیروی مسح آماده دفاع از کشور با مجهز بودن به تمام سلاح روز دنیا است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، احمدرضا پوردستان عصر امروز در جمع مردم منطقه خشواش آمل اظهار داشت: امروزه با چهره جدیدی از تهدیدات دشمن روبرو هستیم که این تهدیدات از نظر نوع، شکل و اندازه نسبت به گذشته بسیار متفاوت است.

*جنگ نیابتی شیوه جدید جنگ دشمن علیه اسلام

وی با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی دشمن با جنگ سخت و به کارگیری انواع سلاح‌های سبک، سنگین و مدرن قصد براندازی ایران اسلامی داشت، خاطرنشان کرد: امروزه دشمن با انواع تهدیدات، جنگ‌های نرم، تحریم‌های اقتصادی و جنگ‌های نیابتی قصد براندازی انقلاب اسلامی دارد.

*واقعه ۱۱ سپتامبر ساختگی بود

پوردستان با اعلام اینکه بعد از واقعه ساختگی ۱۱ سپتامبر که دست آمریکا و سران استکباری در آن رو شد کشور وارد فاز جدیدی از جنگ‎های شد، ادامه داد: در این زمان ادبیات جدیدی از تهدیدات دشمن علیه کشور به راه افتاد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حاکم شدن بیداری اسلامی در بین کشورهای جهان اسلام یادآور شد: هم اکنون حرکت‌های مردمی را در بسیاری از کشورهای دنیا شاهد هستیم.

* ناکامی آمریکا از ضربه زدن به ایران

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با به کارگیری ۲۰۰ هزار نیرو و چند صد فروند هواپیماهای جنگی به افغانستان و عراق نیامدند تا این کشور را بگیرند، گفت: هدف اصلی آنها حمله به ایران بود که با ناکامی روبرو شدند.

* انگشت نیروهای مسلح روی ماشه است

پوردستان با اعلام اینکه ملت ایران با رهبری خردمندانه، دشمن‌شناسانه و آگاهانه رهبر انقلاب پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده و در برابرفرمایشات رهبری فریاد "از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن را سر می‌دهند"، افزود: امرزوه نیروهای مسلح انگشتان به روی ماشه است و نیروهای بسیج، سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی در اوج اقتدار و آمادگی به سر می‌بردند.

* پیام مقام معظم رهبری نقشه راه ملت ایران است

وی با بیان اینکه آمریکا به گونه‌ای در عراق و افغانستان روبرو شد که رهبر انقلاب تعبیرشان این است که آمریکا به یک پیچ تاریخی رسیده بزرگ رسیده است، ادامه داد: با این وجود آمریکا مسیر خود را عوض کرده و رو به جنگ اقتصادی، نرم و فرهنگی آورده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در نامگذاری سال ۹۳ به نام اقتصاد و فرهنگ هدف‌شان نامگذاری برای نگاه شاعری نبوده است، تصریح کرد: پیام رهبری تبیین استراتژی ارزشمند و نقشه راه برای همه ملت ایران و مسئولان است تا از دو گذرگاه فرهنگ و اقتصاد به کشورمان ضربه‌ای وارد نشود.

* آدم‌کشی داعش نمونه‌ای‌ از جنگ نیابتی

وی با اعلام اینکه آمریکا در جنگ‌های متعدد خود هم‌اکنون جنگ نیابتی را پیش گرفته است، اضافه کرد: آدم‌کشی توسط نیروهای داعش در کشورهای عربی و جبهه النصره در سوریه همان جولان‌دهی آمریکا در جنگ نیابتی است.

* رصد تمام تهدیدات دشمن توسط نیروهای مسلح

وی در پایان با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح تمام تهدیدات را رصد می‌کند و با قاطعیت در برابر کوچک‌ترین تهدیدات آماده و پاسخگو است،گفت: ظرفیت عظیم نیروهای مسح آماده دفاع از کشور است و با مجهز بودن به تمام سلاح روز دنیا نمی‌گذارد کوچک‌ترین ضربه‌ای کشور وارد شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها