أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۲۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی میلان و تیم ملی ایتالیا با میلانی ها خداحافظی کرد.

به گزارش جام جم ورزشی، این مهاجم جنجالی تیم ملی ایتالیا در آستانه پیوستن به لیورپول قرار دارد تا بدین ترتیب جانشین لوئیس سوارزی بشود که اخیرا راه بارسلونا را در پیش گرفته است.

بالوتلی در حال ترک کردن میلان است. او با هم تیمی هایش خداحافظی کرده و وسایل شخصی خود را هم از خانه گران قیمتش بیرون برده. البته بالوتلی با اتومبیل معروفش هم وداع می کند! ماریو یک فراری لوکس و آخرین سیستم در میلان دارد که آن را بسیار دوست دارد. فراری این مهاجم هم در معرض فروش قرار گرفته. ماریو گفته که در لیورپول یک فراری بهتر می خرد!

از همین اکنون انتقادهای زیادی به راجرز سرمربی لیورپولی ها می شود. منتقدان اعتقاد دارند بالوتلی و حاشیه هایش به درد لیورپول نمی خورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها