يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۵۲۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
سخنگوی هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: حضور کریم انصاری‌فرد در پرسپولیس به جای رضا نوروزی را از زبان شما می‌شنوم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مهدی خواجه‌وند در خصوص شایعه شکایت باشگاه پرسپولیس از مهرداد پولادی به فیفا به دلیل عقد قرارداد با باشگاه الشحانیه قطر گفت: فعلا تصمیمی در این باره نگرفته‌ایم. ما نامه‌های جداگانه‌ای برای فدراسیون‌های ایران و قطر زده‌ایم و نسبت به زمان تصمیم گیری خواهیم کرد. الان اما بحث شکایت از پولادی مطرح نیست.



وی درباره شایعه بازگشت کریم انصاری فرد به پرسپولیس به جای رضا نوروزی که رباط پایش پاره شده هم ادامه داد: چنین بحثی را الان از شما می‌شنوم و نمی‌دانم این موضوع صحت دارد یا نه.



سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس در مورد این که چرا خریدهای پرسپولیس نتوانسته‌اند رضایت هواداران این تیم را برآورده کنند اما خریدهای استقلال عملکرد خوبی در این تیم داشته‌اند خاطر نشان کرد: به هر حال وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد از این حرف‌ها به وجود می‌آید اما به زودی نتایج خوبی می‌گیریم و این حرف‌ها هم تمام می‌شود. البته باید بدانیم که مصدومیت بازیکنان قابل پیش‌بینی نیست و نباید بی دلیل به گذشته بر گردیم.



وی در پاسخ به این که شایعه شده ITC اومانیا هنوز به باشگاه پرسپولیس نرسیده هم تصریح کرد: خیر این موضوع هم صحت ندارد و در بازی با ملوان این بازیکن به روی نیمکت نشست و می‌توانست حتی در این بازی هم بازی کرد که این موضوع به نظر کادرفنی تیم بستگی دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها