أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۲۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
قرار است بزودی یک مدافع جدید به تیم استقلال ملحق شود و این تیم را در ادامه لیگ همراهی کند زیرا سرمربی استقلال به حضور یک مدافع نیازمند است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پس از مشکلاتی که صادقی با قلعه نویی داشت حرف و حدیث و شایعه در این مورد بسیار زیاد مطرح شد تا جاییکه در حال حاضر عنوان شده است که قرار شده یک مدافع عراقی وارد کشور شده و خود رابه مسوولان این تیم معرفی کند زیرا مربیان تیم در استقلال با کمبود مدافع در پست صادقی و عمران زاده روبرو هستند و این موضوع شرایط را برای کادر فنی سخت کرده است.

 

گفتنی است این مدافع عراقی 21 ساله است و حالا جاسم کرار هم وی را تایید کرده است تا وی یه پوشیدن لباس استقلال نزدیک شود و با این تیم بزودی قرارداد امضا کند.

 

شایان ذکر است این بازیکن باید جانشین یک بازیکن دیگر شود که هنوز مشخص نیست این بازیکن چه کسی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها