أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۴۵۲۳۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
همزمان با آغاز به کار دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب:
از صبح امروز دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در پنج بخش اصلی بین‌الملل، رسانه‌های برخط، نشر دیجیتال، بازی و انیمیشن، فناوری اطلاعات اغاز به کار نمود. علاقه مندان، مخاطبین و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند با حضور در غرفه پایگاه تحلیلی خبری 598 در ارتباطی مستقیم با تحریریه این پایگاه نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را بیان نمایند.
به گزارش پایگاه 598، از صبح امروز دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در پنج بخش اصلی بین‌الملل، رسانه‌های برخط، نشر دیجیتال، بازی و انیمیشن، فناوری اطلاعات آغاز به کار نمود.

بخش رسانه های برخط نمایشگاه در فضای 2 هزار متر با حضور اغلب رسانه های فعال کشور همچون خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری رسا، سایت رجانیوز، سایت الف، سایت جهان نیوز، سایت جام نیوز، سایت تریبون مستضعفین، سایت 598، سایت بولتن نیوز، سایت بی باک، سایت خبرنامه دانشجویان، سایت فرهنگ نیوز، دیده بان و ... برگزار می می گردد.



علاقه مندان، مخاطبین و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند با حضور در غرفه پایگاه تحلیلی خبری 598 واقع در بوستان گفتگو سالن تهران بخش رسانه های برخط در ارتباطی مستقیم با تحریریه این پایگاه نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را بیان نمایند.

این نمایشگاه عصر امروز با حضور چهره‌های شاخص فرهنگی، عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، نمایندگان مجموعهشهرداری تهران، سازمان تبلیغات اسلامی، تشکل‌های مردمی مختلف افتتاح می‌شود.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ اول تا هفتم شهریور همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۱ به محل برگزاری این نمایشگاه مراجعه و از این نمایشگاه دیدن نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها