يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۵۲۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال سپاهان معتقد است که استقلال و پرسپولیس از نام او برای رسیدن به اهداف‌شان استفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، با اینکه هر سال نامش برای حضور در استقلال و پرسپولیس مطرح می‌شود، اما بازهم با سپاهان قراردادش را تمدید می‌کند تا خیلی‌ها بگویند او اهل بازارگرمی است. هادی عقیلی اما چنین اعتقادی ندارد و می‌گوید این استقلال و پرسپولیس هستند که از نام او سوءاستفاده می‌کنند تا نام خریدهای‌شان مطرح نشود یا مقابل بازارگرمی بازیکنان‌شان را بگیرند.



هادی عقیلی از شروع خوب سپاهان در لیگ برتر چهاردهم، رقابت این تیم برای قهرمانی تا موضوع مذاکره‌اش با استقلالی‌ها و پایان محرومیتش از حضور در تیم ملی صحبت کرد.


* درباره تیم این فصل سپاهان صحبت کن که فصل را به خوبی شروع کردید و نتایج‌تان هم مطلوب بود.



شروع تمرینات پیش فصل‌مان در ترکیه با نفرات کامل بود. غایبان ما دو بازیکن که در اردوی تیم ملی حضور داشتند، یک نفر مصدوم و یک بازیکن هم که قرارداد نداشت، بودند و بیشتر بازیکنان در تمرینات حضور داشتند. خوشبختانه تمرینات خوبی که در این اردو داشتیم یکی از عوامل مثبت بود که آماده وارد لیگ شویم و توانسته‌ایم امتیازات خوبی جمع کنیم. بازیکنانی هم که جذب کردیم، باعث شد نقاط ضعف‌مان را تا حدود زیادی بپوشانیم و یارگیری خوبی داشتیم. امیدوارم فردا هم برابر فولاد به برتری برسیم تا روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

 

* اکنون ضعف سپاهان در کدام پست است؟



مسلماً در پست هافبک دفاعی ضعف‌هایی داریم که اگر احسان حاج‌صفی هم به خارج از کشور برود مشکل ما بیشتر می‌شود. البته قرار است در این پست بازیکن بگیریم.



*شروع خوب‌تان در این فصل باعث شده خیلی‌ها سپاهان را مدعی اول قهرمانی بدانند.



ما فصل گذشته هم فصل را خوب شروع کردیم اما متاسفانه در ادامه خوب نبودیم. شاید 20 درصد تیم مقصر بود و بیشتر کادرمدیریتی تقصیر داشت، در یک فصل ما 3 مدیرعامل عوض کردیم و در ادامه بازیکنان‌مان جدا شدند و همه این مسائل در قهرمان نشدن سپاهان دخیل بود. این فصل امیدواریم این مشکلات پیش نیاید و بتوانیم روندمان را به خوبی ادامه دهیم و قهرمان شویم.

 


* در نقل‌وانتقالات همیشه درباره هادی عقیلی صحبت‌های زیادی می‌شود که از نام استقلال و پرسپولیس برای بازارگرمی استفاده می‌کند. حتی این فصل صحبت‌های جالبی هم از سوی استقلالی‌ها مطرح شد. در این باره توضیح می‌دهی؟



پیش از اینکه فصل گذشته تمام شود و این صحبت‌ها مطرح شد مصاحبه‌ای انجام دادم و گفتم دوست دارم در سپاهان بمانم. شما یک فصل را پیدا کنید که من مصاحبه‌ای انجام داده باشم و بگویم از سپاهان می‌روم. همیشه گفته‌ام دوست دارم در سپاهان بازی کنم و فوتبالم در اینجا تمام شود. وقتی روزنامه‌ها یا رسانه‌های دیگر از خودشان و از قول من می‌نویسند که از سپاهان می‌روم، من نمی‌توانم کاری کنم.



برای این فصل هم یک مصاحبه یا نقل قول از من بیاورید که گفته باشم می‌خواهم به استقلال بروم یا با این باشگاه مذاکره کرده‌ام. هیچ کجا صحبت نکرده‌ام که با استقلال یا پرسپولیس مذاکره داشتم و تنها سالی که می‌خواستم بنا به دلایلی از سپاهان جدا شوم، سالی بود که حبیب کاشانی و علی دایی در پرسپولیس حضور داشتند و آن موقع مذاکره‌ای با پرسپولیسی‌ها داشتم. یک مسائلی در سپاهان به وجود آمده بود که دوست نداشتم در این تیم بمانم که حتی این مسئله هم حل شد.


* پس این فصل هم مذاکره‌ای با استقلالی‌ها نداشتی؟



هیچ وقت چنین موضوعی نبود. در ضمن چرا این موضوع را یک طرفه می‌بینید؟! این استقلال و پرسپولیس هستند که از نام من استفاده می‌کنند و صددرصد همینگونه است. در زمان حضور رویانیان در پرسپولیس مصاحبه تلویزیونی من وجود دارد که بعد از یکی از بازی‌های ملی انجام دادم و آن موقع مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته بود با من مذاکره کرده و حتی شایعه شد از آنها پول هم گرفته‌ام. من آن موقع گفتم اگر رویانیان این صحبت‌ها را تکذیب نکند من هم مصاحبه خواهم کرد و می‌گویم که چه اتفاقاتی افتاده است.



آن موقع من در قطر بازی می‌کردم و مصاحبه‌ام را انجام دادم. گفتم که پرسپولیس دو مدافع گرفته و به این دلیل که نام آن دو بازیکن به میان نیاید تا در بازی‌های باقی مانده هم به راحتی برای تیم‌شان بازی کنند، نام من را می‌آورند تا ذهن‌ها را منحرف کنند. آن دو مدافع سیدجلال حسینی و محسن بنگر بودند که پرسپولیس آن موقع با آنها قرارداد بسته بود و فقط اسم من را می‌آوردند که اسم این دو بازیکن برده نشود تا برای‌شان در سپاهان مشکلی به وجود نیاید.



* داستان این فصل استقلالی‌ها چه بود؟



استقلالی‌ها نیز داستانی مشابه همان داستان پرسپولیس داشتند. آنها دوست نداشتند حنیف عمران زاده و امیرحسین صادقی هنگام تمدید قرارداد بر سر مبلغ صحبت زیادی انجام دهند و اسم من را می‌آوردند که مبلغ آنها را پایین بیاورند. آرشیو اخبار موجود است که من روز شنبه با سپاهان قراردادم را تمدید کردم و دقیقاً فردای همان روز عمران‌زاده مصاحبه کرد و گفت به تراکتورسازی می‌روم! این استفاده استقلالی‌ها از نام من بود که می‌خواستند مقابل بازارگرمی مدافعان‌شان را در آن زمان بگیرند و بعد هم اعلام کردند چون سن عقیلی بالاست او را نخواستیم.



استقلالی‌ها در حالی اعلام کردند می‌خواهند جوانگرایی کنند و سن من بالاست که دقیقاً در دو هفته پیش از آن ماجرا چند بار با من تماس گرفتند و آنها را به مدیربرنامه‌هایم ارجاع می‌دادم. خودم هیچ صحبتی انجام ندادم و گفتم اگر صحبتی دارند با مدیربرنامه‌هایم در میان بگذارند و در حالی که اصرار داشتند با من مذاکره کنند، به محض تمدید قرارداد من با سپاهان یک دفعه سنم بالا رفت! اکنون هم که رفته‌اند بازیکنی را گرفته‌اند که از من بزرگ‌تر است! خداراشکر اکنون هم من و هم استقلالی‌ها سرپا هستیم و از آنها می‌خواهم که فقط به کسی دروغ نگویند.



*درباره تیم ملی هم صحبت کنیم، گویا دیگر مشکلی برای حضور در جام ملت‌ها نداشته باشی.



فکر می‌کنم چند روز پیش بود که آقای علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف حکم من را بالاخره اعلام کرد تا به غیر از خودم همه مردم هم حکم انضباطی من را در خصوص تیم ملی ببینند. هیچ‌وقت از سوی فدراسیون فوتبال حکم من را اعلام نکردند و فقط محرومت تعلیقی‌ام اعلام شده بود. در این حکم 12 ماه از بازی در تیم ملی محروم بودم و 18 ماه هم حکم تعلیقی داشتم که اگر مسئله حاشیه‌ای به وجود می‌آمد این حکم اجرا می‌شد. تازه محرومیت من تمام شده و باید ببینیم از این به بعد چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا سرمربی تیم ملی من را دعوت می‌کند یا نه.


* بازیکنی هستی که بازی در لیگ قطر و العربی را تجربه کرده‌ای. این فصل اشکان دژاگه در العربی بازی خواهد کرد که خیلی‌ها به این مسئله انتقاد کردند، به نظرت انتخاب دژاگه برای حضورش در العربی اشتباه بود؟



تیم امسال و سال گذشته العربی با آن سالی که من در این تیم بودم تفاوت زیادی دارد. آنها از سال گذشته شروع به تقویت تیم‌شان کردند و بازیکنان بهتری را به تیم‌شان آورده‌اند. آن سالی که من در این تیم بازی می‌کردم به دلیل مشکلات مدیریتی که پیش آمد نتوانستند بازیکن جدیدی جذب کنند و در ادامه هم مربی عوض شد و واقعاً در العربی اذیت شدیم. این باشگاه از سال گذشته شروع به خرید بازیکنان بزرگ کرده و امسال هم کارشان را ادامه دادند و بازیکنان گران‌قیمتی چون اشکان دژاگه را به خدمت گرفتند. به نظرم شاید چنین پیشنهاد مالی دیگر برای اشکان به وجود نمی‌آمد که بخواهد به آن فکر کند و اکنون باید کاملاً به او حق بدهیم.

 


* بازی در قطر برای بازیکنی که از لیگ برتر انگلیس به این لیگ می‌آید کمی اذیت کننده نیست؟



اشکان اکنون باید در کشوری به فوتبالش ادامه دهد که خودش را برای جام جهانی 2022 آماده می‌کند. شاید تا جام جهانی 2022 راه زیادی باشد اما آنها کار خودشان را آغاز کرده‌اند و می‌خواهند خودشان را نشان دهند و به همین دلیل است که بازیکنان بزرگ را جذب می‌کنند. هر کسی به قطر برود کار اشتباهی نکرده و شاید خیلی‌ها اعتراض کنند که سطح لیگ قطر پایین است اما شاید سطح‌شان حتی از لیگ ما هم بالاتر باشد. زمانی تعداد تیم‌های لیگ‌ قطر کم بود که اکنون افزایش پیدا کرده و از 12 تیم به 14 رسیده است. مشکل لیگ قطر کم بودن تعداد تیم‌ها بود که اکنون با افزایش تیم‌ها، رقابت بیشتر شده است. فکر می‌کنم بازیکنان خیلی خوبی در لیگ قطر هستند و آنها لیگ خوبی دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها