يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۵۲۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
معاون سازمان حج و زیارت از آغاز اعزام 64 هزار زائر حج تمتع خبر داد و گفت: زائران تا اولویت 10، بهمن سال 84 امسال به سرزمین وحی اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه 598، ناصر خدرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اعزام زائران تمتع از فرودگاه امام خمینی(ره) افزود: چنانچه تا قبل از آغاز اعزام تمهیدات لازم اندیشیده شود پروازها به فرودگاه امام منتقل می شود اما در غیر اینصورت امسال نیز اعزام زائران از فرودگاه مهرآباد انجام خواهد شد.

وی افزود: در حج تمتع امسال 64 هزار زائر در قالب 457 کاروان اعزام می شوند که پروازهای رفت از 14 شهریورماه آغاز و تا 7 مهر ماه(4 ذیحجه) ادامه دارد و عملیات بازگشت زائران نیز از از 18 مهرماه (15 دیحجه) آغاز و تا 6 آبان ماه (سوم محرم)ادامه دارد.

معاون سازمان حج و زیارت تاکید کرد: حدود 3 هزار نفر از کل زائران مربوط به نیروهای خدماتی و ستادی ، هیات پزشکی ، عوامل آشپزخانه و ... است که این افراد 4 روز زودتر یعنی 10 شهریور ماه اعزام می شوند.

 خدرنژاد با اشاره به اینکه هزینه اعزام به سرزمین وحی در تمتع امسال از هفت میلیون و 500 هزار تومان تا 10 میلیون و 500 هزار تومان است، تاکید کرد: هر زائر حج تمتع 300 دلار دولتی ارز دریافت می کند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها