يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۵۳۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: سرمربی تیم‌مان خواسته که در طول این فصل ۱۰ گل بیشتر نخورم و دروازه نفت را بسته نگه دارم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علیرضا بیرانوند در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت تهران پیش از دیدار فردا با سایپای البرز اظهار داشت: بعد از دو، سه هفته توانستیم به شرایط خوبی برسیم و اکنون روندمان رو به رشد است. در هفته‌های ابتدایی لیگ تمرکز لازم را نداشتیم و تیم‌مان کاملاً هماهنگ نشده بود اما از بازی با استقلال خوزستان توانستیم شرایط بهتری نسبت به هفته‌های ابتدایی پیدا کنیم و مزد زحمات‌مان را هم گرفتیم.

 

وی ادامه داد: پیش از شروع فصل تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و دوره بدنسازی ما بسیار دشوار بود. حالا مزد این تمرینات و زحمات را می‌گیریم و خوشبختانه برنامه‌هایی که آقای منصوریان خواسته را به خوبی اجرا کردیم. در بازی با سپاهان دقیقاً همان بازی روان و با برنامه‌ای که کادرفنی خواسته بود اجرا شد.

 

بیرانوند یادآور شد: علی آقا (منصوریان) سایپا را به خوبی برای ما آنالیز کرده و می‌دانیم آنها بازیکنان جوان و خوبی را در اختیار دارند. بازی با سایپا به مراتب سخت‌تر از بازی با سپاهان خواهد بود و امیدوارم پیروز شویم تا در جدول رده‌بندی صعود کنیم. نقاط ضعف و قوت ساپیا را به خوبی می‌شناسیم و باید از نقاط ضعف آنها به خوبی استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا نفت این فصل نتایج خوبی بگیرد، افزود: فصل گذشته شرایط خیلی خوبی با آقای گل‌محمدی داشتیم و اگر در بازی آخر مقابل سپاهان پیروز می‌شدیم قهرمان بودیم. به قول ارسطو در سریال پایتخت، فصل قبل «طلا توی مشت ما بود» و آقای گل‌محمدی فاصله زیادی نداشت که نفت را قهرمان کند، اما برنامه 90 در نظرسنجی نام نفت را در بین مدعیان قهرمانی قرار نداد. این مسئله یک سود هم برای ما دارد که می‌توانیم چراغ خاموش به حرکت‌مان ادامه دهیم اما حداقل باید نام نفت هم در نظرسنجی برنامه 90 قرار می‌گرفت.

 

دروازه‌بان تیم نفت تهران در پاسخ به این سؤال که می‌تواند این فصل رکورد کلین‌شیت‌های خود را افزایش دهد یا نه، گفت: شک نکنید که هدفم همین است، چراکه پیش از شروع فصل با آقای منصوریان صحبت کردم و او از من خواست که این فصل بیشتر از 10 گل نخورم. تا به اینجا نیز دو، سه گلی که خوردم مانند گل پیام صادقیان و امین منوچهری روی اتفاقات بود و حتی پیش‌بینی این اتفاقات را هم کرده بودم. به آقای منصوریان گفتم با اتفاقات فرصت‌های من را به 12، 13 گل برساند و همین فرصت نیز به من داده شده و امیدوارم به قولی که داده‌ام عمل کنم.

 

بیرانوند خاطرنشان کرد: انگیزه زیادی هم دارم و می‌خواهم دوباره به تیم ملی دعوت شوم و بسیار خوشحالم که کی‌روش قراردادش را تمدید کرد. امیدوارم بعد از سال‌ها با کی‌روش قهرمان آسیا شویم و به موفقیت برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها