کد خبر: ۲۴۵۳۹۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، مهدي طارمي مهاجم بوشهري و جوان پرسپوليس بعد از گلزني مقابل ذوب آهن مقابل ملوان هم در ترکيب اصلي قرار گرفت اما اين بار هم ناکام بود.طارمي مثل هم تيمي هايش از اتفاقي که براي رضا نوروزي افتاده ناراحت است و حرف هايش را اينطوري آغاز مي کند:« از اتفاقی که برای رضا نوروزی افتاد واقعا متاسف شدم. همه ما امیدوار بودیم که موضوع جدی نباشد. او و ماهینی جزو نفرات با تجربه‌ای بودند که حداقل به خود من کمک زیادی کردند تا پس از حضور در پرسپولیس در تیم جا بیفتم و احساس غریبی نکنم حتی با هم بر سر تمرین حاضر می‌شديم.»

هر چچند نوروزي براي طارمي رقيبي درجه يک به شمار مي آيد اما اين بازيکن از مصدوميت طولاني هم پستي اش ناراحت است:«رقابت ما فقط برای داخل زمین است و ما بیشتر رفیق شده بودیم. همه ما امیدواریم که رضا بتواند هر چه زودتر به بازی‌ها برگردد. واقعا حیف شد که این اتفاق برای او روی داد.»

مهاجم جوان پرسپولیس درباره اینکه تعداد مصدومان بویژه در خط حمله زیاد است و او و عباس‌زاده باید بار گلزنی تیم را به دوش بکشند، مي گويد:« از مواجهه با این شرایط ترسی نداریم. البته اینکه یکسری از بچه‌ها نیستند نگران کننده است. جبران غيبت نفراتی مثل نوروزی آسان نیست ولی تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا جای خالی بچه‌ها را تا حد توان پر کنیم تا زمانی که آنها دوباره به جمع تیم اضافه شوند.»

طارمی درباره اینکه آیا با توجه به اولین گلش، شگرد خاصی برای گل زدن دارد به سايت رسمي باشگاهش مي گويد:« شگرد خاصی ندارم، هر جور گلی می‌زنم و همه چیز بستگی به شرایط دارد. گل اولم به اصطلاح روی یک توپ مرده به دست آمد. بالاخره شماره 17 پرسپولیس هم برای آقا فرشاد بود که استاد این کار بود، من هم سعی می‌کنم کاری که کادر فنی می‌خواهد را به درستی انجام بدهم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها