أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۴۰۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، برای مطلع شدن از آخرین وضعیت رحمانی تماسی با او گرفتیم که وی به "ورزش سه" گفت: از بیمارستان مرخص شدم و فعلا درد دارم. از آقای فرکی وجلالی تشکر می کنم که بیمارستان آمدند. آقای نبی هم با من تماس گرفتند. خیلی ها تماس گرفتند و جویای احوالم بودند.

سردار آزمون در صفحه اینستاگرامش نوشته بود که فولادی ها از بختیار حمایت نکردند و از او دفاع کرده بود. بختیار در همین خصوص گفت: دیدم سردار آزمون این متن را برای من نوشته و واقعا دستش درد نکند. اما فولادی ها در این مدت پیگیر کار من بودند و حتی آقای دهکردی می خواستند هماهنگ کنند که خارج از کشور عمل کنم. بعد از اینکه دوران مصدومیتم تمام شد به فولاد برمی گردم و برای این تیم بازی می کنم.

رحمانی در خصوص کارت پایان خدمتش گفت:خداراشکر مشکلم حل شد و مشکلی برای بازی کردن ندارم. خدا به من لطف کرد تا بتوان جواب تمام حاشیه ها را بدهم و خدا جواب کسانی که در حق من نامردی کردند را می دهد. تمام مدارک من درست بود و همه دیدند که مشکل تمام بازیکنان حل شد.فکر من خیلی مشغول بود و خیلی بد مصدوم شدم. در برزیل هم پایم پیچید و حتی چند روز استراحت کردم. وقتی به ایران آمدم از پایم عکس گرفتم و کشیدگی داشتم. متاسفانه در بازی دوستانه مصدوم شدم.

از او پرسیدیم نگران نیست مانند مجتبی جباری و محرم نویدکیا این مصدومیت سال ها با او باشد که گفت: همین الان بعد از این مصدومیت ها جباری بهتر از تمام هافبک های ایران است. من هم بعد از بازگشت بهتر از قبل می شوم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها