أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۴۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، سانتوس ابتدا به بازی با پرسپولیس اشاره می کند و به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: من نمی‌دانم مشکل ذوب آهن چیست اما من از کیفیت بازی تیم خوشحال و راضی هستم. مثلا مقابل پرسپولیس همه دیدند چطور بازی کردیم. ما فوتبالی تماشگر پسند ارائه دادیم و همه لذت بردند.

او راجع به این که خوب بازی می کنند اما بد نتیجه می گیرند اضافه می کند: کوچک ترین اشتباهات فردی که بازیکنان انجام می دهند منجر به گل می شوند. من فکر می کنم ما از لحاظ ذهنی آماده نیستیم و با ترس بازی می کنیم اما به شما قول می دهم که به شرایط خوب بر می گردیم .

مدافع ذوب آهن درباره اشتباهی که بازی قبل انجام داد و منجر به گل شد ادامه می‌دهد: آن گل اشتباه من بود و بابتش از هواداران عذرخواهی می‌کنم. قبلا از کادرفنی هم عذرخواهی کردم. روی خودم کار می‌کنم که از این هم بهتر شوم.

او در پاسخ به این سوال که کار کردن با گل محمدی چطور است می‌گوید: یحیی شخصیت فوق العاده‌ای دارد. او یک انسان واقعی است. از نظر فنی هم لازم نیست تعریف کنم چون نمایش خوب ما نمایاگر همه چیز است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها