أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۴۵۴۰۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت رسمی فدراسیون، این نشست که با حضور علی کفاشیان، مهدی محمد نبی، سید محمد هادی آیت الهی، مهدی تاج، فریده شجاعی، منصور قنبرزاده، حیدر بهاروند، شهاب الدین عزیزی خادم و فریدون اصفهانیان برگزار شد؛ رئیس فدراسیون فوتبال گزارشی را از روند برنامه های فدراسیون ارائه کرد.

علی کفاشیان خطاب به اعضای هیات رئیسه درباره روند مذاکراتش با کارلوس کی روش و شرایط حاکم بر تیم های ملی گفت: روند خوبی را در تیم های ملی فوتبال با توجه به برنامه های کادر فنی شاهد هستیم و تمامی تیم ها فعالیتهای خود را به خوبی انجام می دهند. با توجه به مصوبه قبلی هیات رئیسه با کارلوس کی روش پیش رفتیم که ایشان نظرات خود را در باره مسائل مختلف بیان کرد و بر همین اساس قرارداد فعلی را با وی تنظیم کرده و دو دستیار ایرانی در کنار تیم ملی حضور خواهند داشت و در مجموع قرارداد خوب و بلند مدتی را با کی روش تنظیم کرده ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: هدف ما حضوری موفق در رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه است. ضمن اینکه حضور در جام ملتهای آسیا نیز برایمان اهمیت بالایی دارد. ما از کی روش خواسته ایم بهترین نتیجه را در این دو رویداد مهم بگیریم. بر همین اساس برنامه ها و هماهنگی های لازم را با سازمان لیگ برتر انجام داده ایم که خوشبختانه با هماهنگی سازمان لیگ و برنامه ریزی منظمی که صورت گرفته مشکلی در اجرای آنها نخواهیم داشت.

وی در ادامه درباره تیم ملی امید گفت: تیم ملی امید با ترکیبی از بازیکنان زیر 21 و 23 سال به اینچئون اعزام می شوند. 70 درصد تیم ملی زیر 21 سال و مابقی از بازیکنان زیر 23 سال هستند که ضمن آینده نگری شانس مدال آوری را در رقابتهای آسیایی افزایش می دهیم. جلسه ای را با باشگاهها برگزار کرده و از آنها خواسته ایم که بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید قرار دهند تا این تیم در مسابقات آسیایی با اقتدار شرکت کند. نگاه ما به رقابتهای مقدماتی المپیک و سهیمه حضور در بازیهای برزیل است که امیدوارم این تیم با برنامه هایی که پیش روی خود دارد موفق باشد.

کفاشیان در خصوص تیم ملی زیر 19 سال آقایان گفت: تیم ملی جوانان آقایان خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی میانمار آماده می کند. این تیم اردوهای داخلی و خارجی مختلفی را پشت سر گذاشته تا کمتر از سه ماه دیگر به میانمار سفر کند و علاوه بر کسب بهترین نتیجه در رقابتهای قهرمانی آسیا؛ سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کند. ضمن اینکه اردوها و هزینه های خوبی هم برای این تیم شده و انتظار حضور و عملکردی ناب از این تیم داریم.

وی از حضور تیم ملی نوجوانان آقایان در رقابتهای آسیایی تایلند خبر داد و گفت: این تیم نیز تمرینات مستمر خود را برای حضور در رقابتهای اسیایی تایلند پیگیری کرده تا بتواند سهمیه جام جهانی در این رده سنی را نیز کسب کند.

رئیس فدراسیون به میزبانی رقابتهای قهرمانی زیر 14 سال آسیا در همدان اشاره کرد و گفت: رقابتهای زیر 14 سال در همدان برگزار شد که شاهد برگزاری مسابقات در بهترین شرایط بوده ایم. همچنین همزمان با این مسابقات، فستیوال معلولین و مسابقات خوبی در زمینه مسئولیت های اجتماعی را برگزار کردیم و در کنار این مسابقات دوره های آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا را در دستور کاری بازیکنان و کادر تیم ها قرار دادیم . روز گذشته از AFC نامه ای ارسال شد که به دلیل برگزاری مطلوب مسابقات و دوره های آموزشی که موجب ارتقا سطح فنی و علمی شرکت کنندگان بود از ایران تقدیر و تشکر شد.

کفاشیان درباره برگزاری فستیوال زیر 12 سال در تهران گفت: فستیوال زیر 12 سال با حضور 45000 فوتبال آموز در سطح کشور در حال برگزاری است و برخی از استانها نیز فستیوال هایشان را به پایان رسانده اند که حاصل آن حضور 450 فوتبال آموز در تهران است. قرار است تا در اردوگاه منظریه میزبان استعدادهای فوتبال پایه باشیم و پس از برگزاری فستیوال زیر 12 سال در تهران، نفرات برتر را برای حضور در فستیوال بین اللملی انتخاب کنیم. در واقع این امر، کار بزرگی است که درحال انجام است و قصد داریم تا در قسمت بانوان نیز این برنامه ها را اجرا کنیم و یک روز هم این روند را متوقف نخواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان از برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های ملی فوتبال جوانان و نوجوانان بانوان گفت: تیم ملی زیر 19 سال تمرینات خود را در تهران و هم اکنون در کرمان انجام می دهد تا با آمادگی کامل در رقابتهای آسیایی سریلانکا حضور داشته باشند. تیم ملی زیر 16 سال بانوان نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته تا در مسابقات آسیایی بنگلادش حضور داشته باشد. انتظار ما از تیم های ملی بانوان پیشرفت و توسعه است که امیدوارم شاهد آن باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها