کد خبر: ۲۴۵۴۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، حميد درخشان که يکي، دو سال است روي نيمکت تيمي ننشسته هفته گذشته مورد توجه آلومينيوم هرمزگان قرار گرفت اما قبل از آنکه مذاکرات آنها جدي شود از همکاري با اين باشگاه عذرخواهي کرد.

به گزارش "ورزش سه"، درخشان امروز مثل بسیاری از پرسپولیسی های قدیمی با تخصص بسیار شاهد نتایج تحقیرآمیز پرسپولیس است. هر کدام از کارشناسان پرسپولیسی راهکاری برای نجات این تیم دارند و راهکار حمید درخشان هدایت پرسپولیس توسط حمید درخشان است! حمید درخشان می‌ گوید: از اوضاع و احوال امروز پرسپولیس بسیار ناراحت هستم، وقتی تماشاگران و هواداران تیم مرا در خیابان می‌ بینند و با غصه بسیار دلیل افت تیم و کسب نتایج ضعیف را می‌ پرسند واقعا خودم نمی‌ دانم چه جوابی باید به آنها بدهم. تیم عزیزمان را نابوده کرده اند، تیمی که جوانی خود را به پایش ریختم، تیمی که همه وجود ما بود و هنوز هم هست.

حمید درخشان درباره نتایج آینده پرسپولیس می‌گوید: این تیم را می‌ توان نجات داد اما نه به این راحتی پرسپولیس از بحران در می‌ آید و این تغییر بحران نه به دست علی دایی که توسط افراد دیگری صورت می‌ گیرد. من نمی‌ توام پرسپولیس را برگردانم و با توجه به کسب نتایج ناموفق ابتدای فصل می‌ توانم با قاطعیت بگویم که راه نجات پرسپولیس را در طوفانی که گریبانش را گرفته می‌دانم. هنوز خیلی درباره پرسپولیس سال 1373 حرف می‌ زند، همان تیمی که 5 و 10 تا به تیم های دیگر می‌ زد. هنوز خیلی ها از روی حرف می‌ زنند که استقلال را 3 ـ صفر بردیم و می‌ توانستیم 8،7 گل بزنیم.

حمید درخشان می‌ گوید: به پیشکسوت پرسپولیس حق می‌ دهم که دلشان بسوزد بخصوص برای آنهایی که حقشان بوده که حداقل یک سال سرمربی پرسپولیس باشند، آیا بین افرادی مانند وینکو بگوویچ، رانر سوبل، آری هان، دنیزلی، قطبی، پیروانی، وینگادا، کرانچار، علی دایی، مانوئل ژوزه، حمید استیلی و یحیی گل‌محمدی من حمید درخشان حق یک سال مربیگری این تیم را طی 20 سال گذشته نداشته ام. پرسپولیس را دست من بدهند بدانند که عملکردم از همه مربیان 10 سال گذشته بهتر خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها