امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۴۵۴۱۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، مجید جلالی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد: ما برای بازی فردا تمرین کرده‌ایم و کاملا آماده‌ایم. در طول 4 بازی گذشته پیشرفت خوبی داشته‌ایم. اگر چهار بازی گذشته ما را بررسی کنید می‌بینید که هر بازی از بازی دیگر باکیفیت‌تر بوده‌ایم. ما در آخر فصل از بهترین تیم‌های لیگ خواهیم بود.

به نقل از ایسنا، وی افزود: سعی می‌کنیم فردا با تمام قوا به میدان برویم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم. برای بازی فردا محروم نداریم اما یک بازیکن مصدوم داریم که نمی‌تواند ما را همراهی کند.

وی به بازی هفته گذشته تیمش برابر استقلال اشاره کرد و گفت: در 80 دقیقه بازی روی ایده‌های‌مان قدم برداشتیم و آن طور که می‌خواستیم بازی کردیم اما در 10 دقیقه آخر بازی اتفاقات بازی نتیجه را رقم زد. اگر به خاطر داشته باشید در اواخر بازی دو مهاجم را به بازی آوردم که بتوانیم بازی را کنترل کنیم اما متاسفانه روی ضربات ایستگاهی گل دریافت کردیم. دوست داشتم بازی‌ها از نظر کیفی هم بررسی می‌شد اما متاسفانه آخر فصل فقط امتیازهای روی جدول را نگاه می‌کنند. امیدوارم روزی سازمان لیگ کمیته‌ای شکل دهد تا کیفیت بازی‌ها را از نظر شاخص‌های مختلف بررسی کند و به مردم اعلام کند. نوعی از مربی‌گری برای فردا است. مربی‌گری من هم برای فردا خواهد بود. نوعی مربی‌گری برای نتیجه‌گیری است و نوعی مربی‌گری برای تیم‌سازی است.

وی ادامه داد: تیم‌سازی نیازمند زمان است اما شما برای نتیجه‌گیری زمان زیادی را نیاز ندارید. کاری که من با سایپا انجام می‌دهم برای آینده خواهد بود. حتی اگر روزی نباشم سایپا این روند پیشرفت را ادامه خواهد داد. من کاملا می‌دانم چه کار انجام می‌دهم. در هفته‌های گذشته مقابل تیم‌هایی بازی کردیم که از کیفیت بالایی برخوردار بودند. در یکی از بازی‌های گذشته‌مان 11 موقعیت گل ایجاد کردیم اما نتوانستیم پیروز شویم. من می‌خواهم تیم‌سازی کنم و این کار مستلزم طی زمان است.

وی تصریح کرد: اگر بازی هفته گذشته‌مان مقابل استقلال را آنالیز کنید به این نتیجه می‌رسید که کیفیت بازی ما از صددرصد 53 درصد بود اما همه چیز از نظر نتیجه مورد بررسی قرار گرفت. کارهایی که ما انجام می‌دهیم برای آینده خواهد بود. من دوست دارم به جوانان بیشتر میدان دهم. حتی به آقای تاج نیز نامه‌ای دادم و از او خواستم اجازه دهد به جای 18 بازیکن از 20 بازیکن روی نیمکت استفاده کنیم تا بتوانم جوانان بیشتری را روی نیمکت بنشانم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه روی کارش مطمئن است گفت: بازی دادن به جوانان سخت و ریسکی است اما من این کار را دوست دارم. وظیفه من خدمت به فوتبال است زیرا فوتبال هم به من خدمت کرده است. دوست دارم به جوانان بیشتر میدان دهم و آن‌ها را بازی دهم اما می‌دانم این کار من برایم گران تمام می‌شود. احساس من می‌گوید من به فوتبال مدیون هستم. خوشحال هستم بتوانم در مسیر پیشرفت قدم بردارم.

جلالی در ادامه گفت: بعضی‌ها می‌گویند تیم‌های من تدافعی بازی می‌کنند اما باید بگویم اگر سوابق من را بررسی کنید در 5 تا 6 سال آقای گل متعلق به بازیکن من بوده و حتی بهترین خط حمله لیگ را نیز به دست آورده‌ام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها