أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۴۱۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی ستاره جوان این روز های فولاد خوزستان در مورد بازی حساس این تیم با سپاهان می گوید : بازی با سپاهان بازی تیم های اول و دوم و جدول است و جدا از رتبه فعلی تیم ها مطمئنا جدال بین دو مدعی اصلی قهرمانی است با این حال که این بازی هم مثل سایر بازی ها 3 امتیاز دارد اما نتیجه آن از اهمیت و تاثیرگذاری خیلی بالایی برخوردار است سپاهان تیم با شخصیت بزرگ، بازیکنان قدرتمند و کادر فنی خوبی است و در زمین خود بازی می کند اما ما در طول هفته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و روی نقاط قوت و ضعف سپاهان بسیار کار کردیم و برای بازی با این تیم برنامه داریم خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است و همه آماده و با روحیه هستیم و فقط به 3 امتیاز بازی فکر می کنیم یک روز زود تر به اصفهان آمدیم و با شرایط آب و هوایی موجود در اصفهان و وضعیت بازیکنان تیم مان فکر می کنم بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم.

وی در مورد گلزنی های خود در لیگ برتر و ادامه این روند در این دیدار می افزاید : برای من مهم موفقیت تیم است و تمام سعی من این خواهد بود که در خذمت تیمم باشم حال اگر موفق به گلزنی و یا دادن پاس گل هم بشوم خیلی خوب است ولی از همه مهم تر نتیجه کرفتن فولاد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها