کد خبر: ۲۴۵۴۲۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، مهاجم تیم استقلال در مورد دیدار با پیکان به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: «پیکان تیم خوبی است و مربی بسیار خوبی دارد. آقای ابراهیم زاده سرمربی این تیم هم قبلا مربی خودم بوده. اما امسال روی بازیکنانی تاکید داشت که متاسفانه نتوانست جذب کند. اما با این وجود من منتظر روزهای بزرگ این تیم هستم.»

قاضی با توجه به نبود یک تمام کننده در اکثر تیمهای لیگ، گفت:«من بر خلاف نظر شما فکر می کنم که ما مهاجمان قوی در لیگ داریم. اما شما باید به این نکته توجه کنید که باید توپ به مهاجمان برسد تا آنها بتوانند گل بزنند. اگر ما مهاجمان بزرگی داشتیم، حتما پشت سر آنها هافبک های طراح و بازی سازی هم وجود داشتند. درهمه جای دنیا هم رسم بر همین منوال است. اگر به مهاجم پاس خوب برسد و گل نزند، انتقاد به او وارد است. نه اینکه بدون حمایت هافبکها دنبال گل زنی فورواردها باشیم.»

محمد قاضی با اشاره به مصدومیت عمران زاده و صادقی، ادامه داد: «تیم ما امسال دستخوش تغییرات زیادی شد. متاسفانه مصدومیت حنیف و امیرحسین هم به شکل تیمی ما ضربه زد. اما در تمرینات سعی می‌کنیم روی دفاع تیمی بیشتر تمرکز کنیم و همانطور که دیدید در دیدار مقابل سایپا هم تحت فشار توانستیم نتیجه باخته را به سود خودمان تغییر دهیم. من همیشه سعی می کنم در زمین و با زبان فوتبال حرفم را بزنم. اما با توجه به تمرینات این فصل و آمادگی خودم دوست دارم که با گلهای زیاد آقای گل شوم.»

مهاجم استقلال که دوستی دیرینه ای با نوروزی دارد از مصدومیت اوخیلی ناراحت است«من ازمصدومیت آقای نوروزی خیلی ناراحتم. او از مهاجمان خوب کشور و دوست خود من است و می دانم که در حال حاضرچه حسی دارد. مصدومیت رباط صلیبی خیلی سخت است و برای بازگشت به میادین باید خیلی تلاش کرد که من برای او آرزوی می کنم که هر چه زودتر به فوتبال برگردد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها