يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۵۴۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، رهقی سرپرست پیکان به "ورزش سه" گفت: مهدی رحمتی زحمت زیادی برای استقلال کشیده مطمئن هستم طرفداران استقلال قدر زحمت های او را می‌ دانند. رحمتی در هر تیمی که باشد تمام تلاشش را برای آن تیم می‌ کند و من مطمئن هستم طرفدارن استقلال قدر زحمات او را می‌ دانند.

گفته می‌ شود در صورتی که منصور ابراهیم‌زاده مقابل استقلال شکست بخورد احتمال دارد از کار برکنار شود با این حال سرپرست پیکان این مسئله را تکذیب می‌ کند: نه گزینه ای برای سرمربیگری پیکان داریم و نه تصمیمی گرفته ایم. ما به توانایی های ابراهیم زده اعتقاد داریم و حتما از آن استفاده می‌ کنیم. شما دیدید که مدیرعامل باشگاه هم اعلام کرده که قصد تعویض ابراهیم‌زاده را ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها