کد خبر: ۲۴۵۴۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، پیش از این بازی دقیقی در خصوص مسائل مختلف با "ورزش سه" صحبت کرد. او در خصوص مشکلات پیکان در 4 هفته گذشته گفت: خودم هم با توجه به یارگیری که پیکان کرد و امکانات مجموعه انتظار بیشتری از این تیم داشتم. به هر حال این تیم خوب کار کرد تا حضور قدرتمندی در لیگ داشته باشد. به هر حال این تیم تازه به لیگ برتر آمده و زمان می خواهیم تا هماهنگ شویم. در این 3،4 هفته خوب نتیجه نگرفتیم اما از بازی با استقلال باید خودمان را نشان دهیم. همه می گفتند که پیکان بهترین ها را از دروازه تا فوروارد دارد پس باید بهتر نتیجه بگیرد و باید با توجه به این مسائل جایگاه بهتری داشته باشیم. تنها مشکل ما عدم هماهنگی است و باید به اوج برسیم. چون دیگر نباید توجیه کنیم و باید در زمین نتیجه بگیریم.

او در خصوص حساسیت بازی با استقلال گفت:این بازی برای هر دو تیم مهم است. پیکان باید نتیجه بگیرد و نتایج بد دیگر از سوی مسئولان باشگاه قابل قبول نیست. استقلال هم که تیم بزرگی است و مسلما این بازی جذاب می شود.

از او پرسیدیم امیدوار است فردا مقابل استقلال هفتمین گلش را بزند که جواب داد: تمام تلاشم را می کنم تا گل بزنم و طلسم پیکان بعد از 4 بازی بشکند. می خواهم از بازی با استقلال استارت گلزنی ام را بزنم و پایم به گلزنی باز شود. تیم ما گل نزده و همه تحت فشار هستند. خودم هم خیلی ناراحت هستم که گل نزدیم و انگیزه زیادی برای گلزنی دارم.

او در مورد طلبش از تراکتور گفت: متاسفانه باشگاه تراکتور هنوز طلب من را نداده. من تراکتور را خیلی دوست دارم و برای مجموعه این تیم و هوادارانش آرزوی موفقیت می کنم. من خاطرات زیادی در تبریز داشتم و با این تیم قهرمان شدم. اما من هم دلخور هستم و بعنوان کسی که در این تیم زحمت کشیدم باید حق و حقوقم را بگیرم. پاداش قهرمانی که ندادند اما حداقل پول خودمان را بدهند. من روی حرف آقای نظمی حساب کردم و از آنجایی که ایشان سردار هستند برای گرفتن طلبم صبر کردم. حدود یک ماه و نیم پیش به من گفتند دو هفته دیگر پولت را می دهیم اما هیچ خبری نشد .امیدوارم آقای نظمی به حرف هایش عمل کند. در مورد رفتاری هم که با علی کریمی شد خیلی ناراحت هستم. ایشان اسطوره فوتبال ایران است و آخرین سال فوتبالی اش را در تراکتور گذراند . این رفتار با کریمی دور از انصاف بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها