أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۴۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، سرمربي تيم فوتبال فولاد گفت: خوشحالم که فقط خط حمله سپاهان قوي است و خط دفاع خوبي ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچيچ در نشست خبري پيش از ديدار برابر سپاهان در هفته پنجم ليگ برتر اظهار داشت: خوشحالم که به شهر اصفهان آمده ايم و برابر سپاهان که تيمي خوب است بازي خواهيم کرد. هميشه به اين باشگاه و تيم به خاطر کادر فني خوبش احترام مي‌گذاريم.

وي افزود: مشکلاتي که اوايل فصل داشتيم را پشت سر گذاشتيم و لحظه شماري مي‌کنم که به مصاف سپاهان برويم.

اسکوچيچ در مورد محرومان و مصدومان تيمش در بازي فردا گفت: ايمان موسوي خوشبختانه مصدوميتش تمام شده، اما بختيار رحماني، آرش افشين و اميد خالدي مصدوم هستند و ما را در بازي فردا همراهي نمي‌کنند.

سرمربي تيم فوتبال فولاد بيان کرد: تيم خوبي را بستيم و اميدوارم بهتر بشويم، چند بازيکن ديگر نيز احتمالاً به تيم اضافه خواهيم کرد. هيچ وقت به فکر بازي تدافعي نيستيم. البته اگر سپاهان در بازي فردا بهتر بود و ۳ امتياز را گرفت من خوشحال مي‌شوم اما ما قصد داريم با حرکات تاکتيکي از ابتدا بازي را تهاجمي آغاز کنيم.

وي در مورد پيش بيني‌اش از بازي فردا گفت: پيش بيني من يک بازي خيلي خوب است که تمرکز چاشني آن خواهد بود و هر دو تيم داراي بازيکنان يا کيفيتي هستند که مي‌توانند در يک لحظه نتيجه را عوض کنند.
وي در پاسخ به اين سوال که ضعف دروازه بان فولاد و قدرت مهاجمان سپاهان را چطور ارزيابي مي‌کند گفت: خوشحالم که فقط خط حمله سپاهان قوي است و خط دفاع خوبي ندارد.

اسکوچيچ در مورد اينکه گفته مي شود فولاد همچنان خواهان رحمان احمدي است بيان کرد: در حال حاضر از دو دروازه بان خود راضي هستم و فکر نمي کنم حرفه اي باشد که در مورد بازيکن حريف حرف بزند.

سرمربي تيم فوتبال فولاد در مورد قرعه کشي جام حذفي و اينکه در يک سوي جدول تيم‌هاي قوي حضور دارند خاطرنشان کرد: آنچه که مي‌دانم اين است که در دو جبهه، هم در جام حذفي و هم در ليگ قهرمانان آسيا بايد به صورت قوي ظاهر شويم اما در حال حاضر تمرکز ما روي بازي‌هاي ليگ است.

اسکوچيچ ادامه داد: ابزارهاي لازم را براي کار با بازيکنانم بوجود آورده ام و تيم خوبي را ساخته ام. به هر حال من در فولاد به عنوان مسوول کادر فني، جديد هستم و هيچ چيز را نمي‌شود يک شبه به دست آورد.

وي در پايان گفت: اميدوارم شاهد يک بازي خوب و تماشاگر پسند و از همه مهم‌تر جوانمردانه باشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها