أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۴۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: با رفتن حاج صفي ضعيف خواهيم شد چون احسان بعد از جام جهاني و استراحتي که بعد از آن داشت به اردوي ما پيوست و فصل آماده سازي خوبي را پشت سر گذاشت. او دو مسابقه خوب را با ما داشت و در مسابقه قبل هم کل تيم ضعيف بود که شکست خورديم.

به گزارش ورزش "سه"، زلاتکو کرانچار در نشست خبري پيش از ديدار برابر فولاد در هفته پنجم ليگ برتر اظهار داشت: صحبت خاصي در مورد بازي نمي‌توانم بکنم جز اينکه بگويم فولاد مدافع عنوان قهرماني است و ما به عنوان تيمي که مي‌خواهيم به اين عنوان آنها حمله ور شويم چاره اي جز شکست آنها نداريم.

وي افزود: مي‌خواهيم شکست در بازي با نفت را جبران کنيم، شکست برابر نفت باعث نشد که در اراده بازيکنان تزلزل بوجود بيايد.

کرانچار گفت: بعد از اين بازي وريا غفوري دچار مصدوميت شد و از سوي ديگر محروميت شجاع خليل زاده ادامه دارد و راه ديگري باقي نمي‌ماند که با ارائه يک بازي صبورانه به دنبال ۳ امتياز باشيم.

وي بيان کرد: فولاد توانسته است سه بازي خيلي خوب را در سه هفته اخير ارائه بدهد. با شناختي که از اسکوچيچ دارم مي‌دانم که او تلاش مي‌کند ما را غافلگير کند اما اميدوارم بازيکنان پاسخ‌هاي مناسب را در زمان‌هاي مختلف بازي بدهند.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان در مورد بازي با نفت و استفاده از سيستم سه دفاعي تيمش گفت: بازيکنان در بازي با نفت روزي بدي داشتند و از آنچه که انتظار داشتيم فاصله داشتند. مي‌خواهم بگويم بعد از اينکه ما در دقيقه ۴۶، ۱۰ نفره شديم با سيستم ۱-۴-۴ بازي کرديم به همين دليل سيستم دفاع سه نفره را نمي‌شود در آن شکست چندان تأثيرگذار دانست.

وي در مورد محرم نويدکيا گفت: او از يک سال پيش که عمل جراحي را پشت سر گذاشت نياز به يک دوره استراحت و تمرينات خاص داشت و فکر مي‌کنم بهبود او حدود دو هفته ديگر طول مي‌کشد.

کرانچار در مورد آخرين وضعيت حاج صفي بيان کرد: حاج صفي وضعيت حساسي داشت، او زماني که از تراکتورسازي به سپاهان بازگشت قراردادي را با آقاي رحيمي و خوروش بست که اين امکان را به او مي‌داد که با پرداخت مبلغي بتواند جدا شود. تا جايي که با فوتبال اروپا و به خصوص انگليس آشنايي دارم تلاش کردم از روز اول به مديران ارشد بگويم که اگر يک پيشنهاد رسمي به احسان رسيد او با باشگاه بنشيند و تصميم بگيرد و چون احسان به خاطر بند قراردادش مي‌توانست در ازاي پرداخت مبلغي جدا شود. او در اولويت قرار داشت البته اينکه قرار است به کدام باشگاه برود را نمي‌دانم.

وي افزود: فکر مي‌کنم هر باشگاه انگليسي بتواند مبلغي که در ازاي فسخ قرارداد حاج صفي بايد پرداخت شود را پرداخت کند، حتي مي‌تواند بيشتر هم بپردازد. اين را بگويم با رفتن حاج صفي ضعيف خواهيم شد چون احسان بعد از جام جهاني و استراحتي که بعد از آن داشت به اردوي ما پيوست و فصل آماده سازي خوبي را پشت سر گذاشت. او دو مسابقه خوب را با ما داشت و در مسابقه قبل هم کل تيم ضعيف بود که شکست خورديم. البته طبيعتاً نمي‌توانم بر خلاف قراردادي که منعقد شده چيزي را بخواهم.

کرانچار در مورد اينکه چه کسي جايگزين حاج صفي مي شود گفت: ما علي کريمي را در اختيار داريم ولي او ۱۰ روز به دليل مصدوميت از تمرينات دور بود. از سوي ديگر با توجه به اينکه حمودي برگشته است از غفوري که در سه بازي تدارکاتي به عنوان هافبک دفاعي بازي کرد مي‌توانيم در اين پست استفاده کنيم.

وي ادامه داد: همچنين ما هنوز هشت روز براي جذب بازيکن خارجي زمان داريم اما تا اين لحظه هيچ تماسي بين باشگاه و بازيکني که شايد بخواهيم انجام نشده است.

سرمربي سپاهان در مورد رسول نويدکيا بيان کرد: او در دو بازي اول خوب بود اما در بازي سوم کمي متزلزل ظاهر شد و در بازي چهارم هم کل بازيکنان تيم بد بودند و تنها او ضعيف نبود. البته اگر از رسول در يک خط جلوتر استفاده کنم شما بگوييد آن وقت خلعتبري را کجا بگذارم؟

وي ادامه داد: فکر مي‌کنم براي بازي فردا تمهيدات به شکلي باشد که بازيکنان شرح وظايف خود را به خوبي انجام بدهند. ما در سه مسابقه اول خوب بوديم اما به محض اينکه بازيکنان از شرح وظايف خود خارج شدند در بازي با نفت متزلزل ظاهر شديم. معتقدم در بازي با نفت حريف ما را غافلگير نکرد بلکه خود ما بوديم که خود را غافلگير کرديم.

کرانچار افزود: همچنين مي‌توان به باخت برابر نفت اينطور نگاه کرد که ما در زماني که با دفاع ۴ نفره بازي مي کرديم گل‌ها را دريافت کرديم. همچنين گل اول در موقعيت آفسايد به ثمر رسيد و متعجم که هيچ‌کس از اين مساله صحبت نمي‌کند.

وي در واکنش به اين صحبت اسکوچيچ که گفت سپاهان خط دفاعي خوبي ندارد گفت: به نظرم در آن روز نحوه برخورد خط مياني ما خوب نبود و خط دفاعي مشکلي نداشت. چرا بايد از فولاد بترسيم. فولادي که همه مسابقاتش را با نتيجه يک بر صفر برده است. ما سيستم سه دفاعي را به خوبي به تيم آورده ايم و نبود شجاع نبايد ما را مجبور کند که تغيير سيستم بدهيم.

سرمربي سپاهان خاطرنشان کرد: قبل از بازي با نفت به نظر مي آمد صحبت هاي خصوصي که با بازيکنان داشته ام و به آنها گوشزد کردم که بعد از سه پيروزي حريف بعدي را دست کم نگيرند و اينکه هر حريفي با ۱۲۰ درصد توان برابر سپاهان قهرمان ظاهر مي شود تأثير چنداني روي عملکرد آنها نداشت۰ و شايد آنها در ضمير ناخودآگاه خود فکر مي‌کردند که نفت را هم مي توانند براحتي شکست بدهند. اميدوارم درسي که از بازي با نفت نياز بود را ياد گرفته باشيم و بدانيم که هر حريفي مي‌تواند براي ما قدر باشد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها