يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۵۴۳۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، امير قلعه‌نويي فردا جريمه اش را از طريق حساب باشگاه پرداخت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ روز گذشته اسامی محرومان هفته پنجم لیگ‌برتر را اعلام کرد و در آن به کسانی که جریمه نقدی دارند هشدار داد که اگر جریمه شان را پرداخت نکنند نمی‌ توانند روی نیمکت تیم هایشان بنشینند.

امیر قلعه‌نویی یکی از کسانی است که به خاطر اعتراض به داوری در بازی با سپاهان جریمه نقدی شده است. با این حال میرشاد ماجدی سرپرست استقلال گفت که این جریمه پرداخت خواهد شد: این چیزی است که ما تازه فهمیده ایم فردا من با آقای تاج تماس می‌ گیرم تا از طریق حساب باشگاه در سازمان لیگ پولمان را پرداخت کنیم. بهتر است این مسائل را سازمان لیگ به ما زودتر بگوید تا برای ما مشکلی پیش نیاید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها