أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۴۳۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با پیکان که قرار بود از ساعت 18 و 30 دقیقه در زمین شماره 2 آزادی برگزار شود با 30 دقیقه تاخیر در این مجموعه برگزار شد. در تمرین امروز آبی‌پوشان تمامی بازیکنان استقلال حضور داشتند ضمن آنکه با توجه به اظهارات امیرحسین صادقی بعد از دیدار با سایپا که مدعی شده بود از شنبه در خدمت استقلال است، این بازیکن به تمرینات اضافه نشد. ظاهرا قرار است وی با هماهنگی کادر پزشکی استقلال به زودی در تمرینات شرکت کند.

* تعدادی از بازیکنان استقلال که زودتر به محل تمرین رسیده بودند برای فرار از گرما و آفتاب زیر درخت‌های مجاور زمین شماره 2 نشستند. آرش برهانی، محمد قاضی، مهدی کریمیان و میلاد فخرالدینی برای فرار از آفتاب این کار را انجام دادند.

* تعدادی از بازیکنان استقلال مثل هاشم بیک‌زاده از اتفاقی که برای رضا نوروزی افتاده است ناراحت بودند و مدعی شدند این بازیکن بدشانسی آورده که رباط پایش آسیب دیده است.

* امیر قلعه‌نویی امروز با لباس ورزشی در محل تمرین حاضر شد اما جواد زرینچه با لباس شخصی در زمین شماره دو حضور داشت و تنها نظاره‌گر تمرینات بود.

* قبل از شروع تمرین هاشم بیک‌زاده با کنایه به خسرو حیدری می‌کفت تو که طرفدار رئال مادرید هستی چرا باخت و خسرو حیدری فقط سرش را تکان می‌داد و ابراز تاسف می‌کرد.

* آندرانیک تیموریان و هاشم بیک‌زاده زودتر از سایر بازیکنان به محل تمرین آمده بودند اما تیموریان با شاهرخ بیانی با توپ حرکاتی انجام دادند که در نوع خود جالب بود.

* به مناسبت روز پزشک تعدادی از بازیکنان استقلال به دکتر کاوه ستوده و اکبر رضایی این روز را تبریک گفتند.

* میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال برای هماهنگی اقامت آبی‌پوشان در هتل هما به محل تمرین نیامد.

* امیر قلعه‌نویی در حالی سوت آغاز تمرین را زد و از بازیکنان خواست دور هم جمع شوند و آخرین توصیه‌ها را به بازیکنان انجام داد. قلعه‌نویی باز هم مثل روزهای گذشته به بازیکنان تاکید کرد که نظم دفاعی خود را در بازی فردا رعایت کنند و همچنین در زدن ضربات آخر دقت شود کار به دقایق پایانی نکشد.

* قبل از آنکه بازیکنان به گرم کردن بدن‌ خود بپردازند قلعه‌نویی آخرین شرایط جاسم کرار و حیدری و آندرانیک تیموریان را پرسید.

* بعد از اینکه بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند تمرین جدیدی برای بازیکنان در نظر گرفته شد که مربیان توپ را با دست برای بازیکنان می‌ساختند که آنها با ضربات سر دروازه‌ها را باز کند این تمرین حالت تمرین چارچوب‌شناسی داشت.

* کریم بوستانی دروازه بانان استقلال را تمرین داد.

* امروز آنها 15 نفر از طرفداران تیم استقلال نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی این تیم بودند.

* منصور پورحیدری و رضا رجبی نفراتی بودند که از نزدیک تمرینات آبی‌پوشان را زیر نظر داشتند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال فردا در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران از ساعت 19 و 10 دقیقه به مصاف پیکان خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها