أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۴۴۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
 به گزارش "ورزش سه" ، صبای قم از چهار بازی گذشته هشت امتیاز گرفته و باید فردا در دیداری سخت مقابل تراکتورسازی قرار گیرد. صمد مرفاوی، سرمربی صبای قم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه گفت: کار ما برای بازی فردا سخت است، تراکتور از شرایط میزبانی استفاده می‌کند و با حضور هواداران پرشورش برای کسب پیروزی در این دیدار حاضر می‌شوند.
حریف تان را چطور می بینید؟
این هفته باید با یکی از تیم‌های خوب بازی داریم. تراکتورسازی بازیکنان جوان و تنومندی در اختیار دارد که یک مربی جوان و با انگیزه هدایت آنها را برعهده دارد.
به سه امتیاز فکر می کنید؟
فردا سعی می‌کنیم بازی خوب و منطقی انجام دهیم تا بتوانیم نتیجه بازی را به نفع خودمان رقم بزنیم و حداقل با دست پر از تبریز برگردیم. امیدوارم بازی خوبی از دو تیم ببینیم و هواداران یک دیدار فنی از هر دو تیم ببینند و راضی از ورزشگاه بروند و ما هم بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم.
مصدوم و محروم ندارید؟
خیر؛ خوشبختانه بازیکنانمان مشکل خاصی ندارند. شرایط روحی و روانی مناسبی داریم و این انگیزه را داریم که با ارائه یک بازی خوب امتیازات لازم را کسب کنیم.
به چه رتبه ای فکر می کنید؟
تمام سعی و تلاش ما بر این است که شرایط خوبی در جدول رده ‌بندی داشته باشیم و روند کنونی را ادامه دهیم. با توجه به اینکه بازیکنان باتجربه را در کنار بازیکنان جوان استفاده می‌کنیم امیدواریم این ترکیب شرایط خوبی برای ما ایجاد کند.
تراکتور را آنالیز کردید؟
شناخت خوبی نسبت به این تیم داریم. تراکتورسازی نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جوانی به خدمت گرفته است که این بازیکنان پرانگیزه هستند و روحیه بالایی دارند. این بازیکنان می‌توانند برای هر حریفی مشکل‌ساز باشند.
چرا استقبال کمی از بازی های لیگ می شود؟
این شرایط سال گذشته نیز وجود داشت و سکوهای ورزشگاه‌ها خالی بود. تیم‌های پرطرفداری مثل تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس که در هر دیدار تماشاگران زیادی دارند باید امکانات خوبی در اختیار آنها قرار دهند تا آن ها در ورزشگاه با مشکل رو به ‌رو نشوند.
حرف آخر...
تراکتورسازی 7 بازیکن  لیگ برتری جذب کرده است. من نمی‌خواهم بگویم که این تیم تخلف انجام داده ولی تعداد بازیکنان لیگ برتری جذب شده در این تیم 7 نفر می باشد که این تعداد فقط برای تیم‌های تازه صعود کرده مجاز است. البته شاید راهی وجود دارد که ما از این راه بی‌خبریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها