کد خبر: ۲۴۵۴۴۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، ويسي مدعي شد تيمش در نيمه بالاي جدول خواهد بود و به تيمش ايمان دارد.

 به گزارش خبرنگار " ورزش سه"  از اهواز عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ذوب آهن درباره این دیدار گفت: همه جامعه فوتبال می داند که این فوتبال برای ما و ذوب بسیار حساس و مهم است، دو تیم در شرایط یکسان هستند و استرس زیادی به دوتیم برای کسب سه امتیاز وارد شده است و ما تلاش می کنیم که سه امتیاز را بگیریم و خود رااز این وضعیت خارج کنیم.

وی درمورد وضعیت روحی و روانی تیمشان گفت: در وضعیت روحی روانی خوبی نیستیم و تمام تمرینات هفته مان را صرف انگیزه دادن و بهتر کردن وضعیت روحی بازیکنان کرده ایم و امیدواریم بازیکنان ما گذشته را فراموش کنند و فقط به بازی با ذوب آهن فکر کنند.ما در بازی های قبل موقعیت های خوبی داشته ایم و در بازی با ذوب آهن هم کاری به بسته بودن و شرایط بازی ذوب آهن نداریم و بازی خود را انجام می دهیم و می دانیم تساوی به حال دو تیم سودی ندارد.

ویسی همچنین یاد آور شد : 4 بازی گذشته ذوب آهن را دیده ام، تیم بسیار خوبی است و جایگاه آن ها هم مناسب تلاششان نیست و از دیدن بازی آن ها لذت بردم.
مربی استقلال خوزستان درباره محرومین و مصدومین تیمش گفت: عبدالهادی خنیفر به دلیل محرومیت و ایمان باصغا به دلیل مصدومیت ما را نمی توانند یاری کنند،میثم بائو هم همچنان در اختیار نداریم.

وی خطاب به اصحاب رسانه گفت : من از اصحاب رسانه تقاضا میکنم حقایق را بنویسند ، بعضی روزنامه ها را بعد از بازی با فولاد می خوانم و در آن ها انصاف نبود و اگر حقایق را ننویسید چندش آور خواهد بود.تیم ما هم مال خوزستان است و انتظار دارم از آن حمایت کامل را انجام دهید.

ویسی درباره تماشاگران گفت : تیم ما برد نیاورده است و به این دلیل شاید تعداد تماشاگرانمان کم باشد اما از آن عده ای که می آیند تقاضا دارم تنها تیم را تشویق کنند.عده ای از قبل برای کاری به روی سکوها می آیند و هنوز بازی شروع نشده یا هنوز تمام نشده هرچه از دهانشان در می آید به ما می گویند.این درست نیست و  زن و بچه ی من چه گناهی کرده اند اگر تیم نتیجه نگیرد ؟

سرمربی استقلال خوزستان در انتها گفت : همانطور که فصل قبل گفتم می مانیم و ماندیم این فصل هم می گویم تیمم جز نیمه بالای جدول خواهد بود من به تیمم ایمان دارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها