يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۵۴۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، حیدری مدافع، هافبک استقلالی‌ها به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: بازی با سایپا تمام شد، اگرچه برد شیرینی به دست آوردیم اما الان فقط به بازی با پیکان فکر می کنیم و گرفتن 3امتیاز این بازی چرا که اگر می خواهیم در کورس بمانیم باید ببریم تا بتوانیم در بالای جدول قرار بگیریم.

بازیکن خوش اخلاق فوتبال ایران در مورد یارگیری شدید بازیکن سایپا با او می گوید:این بازیکن ول کن من نبود و تمام دستور تاکتیکی که بر عهده داشت مهار من بود،البته من هم برای فرار از دست او چندین بار به گوش چپ هم رفتم تا بتوانم برای تیمم مفید باشم و در این مورد هم خدا را شکر موفق بودم.

حیدری در پایان در مورد تقابل با همبازی سابق خود رحمتی می گوید:رحمتی دوست ماست و همیشه پیش می آید که دوستان در تیمخهای دیگر مقابل هم قرار بگیرند ما هم در این بازی مقابل هم قرار می گیریم و البته تمام سعی ما بر این است که برنده باشیم.

امیدوارم شاهد یک بازی خوب و جذاب باشیم و هواداران هم بتوانند در این بازی از تیم محبوب خودشان حمایت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها