يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۵۴۵۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
اگرچه مصدوميت رضا نوروزي باعث ناراحتي تعدادي از هواداران پرسپوليس شده اما بسياري از کارشناسان معتقدند اين مصدوميت يک توفيق اجباري براي دايي و پرسپوليس بوده است.
 به گزارش "ورزش سه" حضور تواما نوروزی و عباس زاده در بازی های این فصل پرسپولیس باعث شد تا این دو مهاجم که خصوصیات فنی مشابهی دارند به واسطه حضور تواما در پرسپولیس و جابجایی پست هایشان نتواند قابلیت های خود را به صورت صددرصد به معرض نمایش بگذارد به طوری که با صلاحدید دایی نوروزی در پیشانی خط حمله قرار می‌ گرفت و عباس زاده در پست غیرتخصصی بال راست یا چپ به میدان می‌ رفت.

حال کارشناسان معتقدند مصدومیت نوروزی باعث می‌ شود تا عباس زاده به تنهایی در نوک حمله قرار گرفته و روزهای خوبش را در پرسپولیس تکرار کند، اتفاقی که اگر بیافتد بی شک به نفع دایی و پرسپولیس خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها