أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۰۵ آبان ۱۳۹۰
یک دادگاه انگلیسی طی حکمی اقامت "رائد صلاح"، روحانی مسلمان در خاک انگلیس را غیرقانونی اعلام کرد. رسانه‌های انگلیسی از این روحانی به عنوان یک "واعظ بنیادگرا" یاد می‌کنند.
به گزارش598 به نقل از فارس، یک دادگاه انگلیسی طی حکمی اقامت "رائد صلاح"، روحانی مسلمان در خاک انگلیس را غیرقانونی اعلام کرد. رسانه‌های انگلیسی از این روحانی به عنوان یک "واعظ بنیادگرا" یاد می‌کنند.
 
روزنامه انگلیسی دیلی‌میل از صدور حکم مزبور به مثابه یک پیروزی شخصی برای "ترزا می"، وزیر کشور انگلیس یاد کرد. می، ‌توانست یک دادگاه مهاجرتی انگلیس را قانع کند که روحانی فلسطینی مزبور در حال "اشاعه نفرت" است.
 
رائد صلاح که از سوی مقامات انگلیسی متهم به "ضد یهودی" بودن شده و همچنین در سخنان خود اسرائیل را مسئول وقایع مشکوک یازده سپتامبر دانسته است، در ژوئن سال جاری نیز از ورود به انگلیس منع شده بود و پس از ورود به این کشور نیز به قرنطینه مهاجرین منتقل شد اما پس از مدتی آزاد گردید.
 
وزیر کشور انگلیس در ادعاهای خود بر ضد رائد صلاح گفته است که حضور وی در انگلیس به مصلحت جامعه این کشور نیست چرا که وی از ادبیاتی افراط‌گرایانه استفاده می‌کند.
 
وکلای صلاح تاکید می‌کنند که اخراج وی مغایر با بند دهم قانون حقوق بشر انگلیس، مرتبط با حق آزادی بیان است. با این حال در حکم دادگاه آمده است که اخراج صلاح در راستای منافع عمومی است و وی رفتار غیرقابل قبولی را از خود بروز داده است.
 
سخنگوی وزارت کشور انگلیس نیز اظهار داشت که این وزارت‌خانه به زودی رائد صلاح را دیپورت خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها