أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۴۶۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
بازیکن کامرونی حاضر در تمرین امروز پرسپولیس سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس، بوندس‌لیگای یک و تیم‌ملی کامرون را در کارنامه دارد.
به گزارش پایگاه 598، سومن آلفرد چویی بازیکن 31 ساله و کامرونی‌ای که امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد پیش از این با حضور در تمرینات سپاهان نتوانسته بود رضایت زلاتکو کرانچار سرمربی کروات این تیم را جلب کند اما این بازیکن رزومه جالبی دارد.

چویی 31 ساله که در دوآلای کامرون به دنیا آمده 190 سانت قد و پست تخصصی‌اش هافبک هجومی است.

این بازیکن سابقه حضور در تیم‌های کامرونی، 2006 تا 2008 در تیم استابک نروژ با 49 بازی و 8 گل زده، از سال 2008 تا 2010 در تیم ردبول اتریش با 68 بازی و 14 گل زده، از سال 2010 تا 2012 در وست‌برومویچ با 41 بازی و 7 گل زده را در کارنامه دارد.

البته این بازیکن در سال 2012 تا 2013 در تیم آگزبورک بازی کرده که این تیم در بوندس‌لیگای یک حضور داشت و در 4 بازی‌ که برای این تیم انجام داد یک گل به ثمر رساند.

چویی سابقه حضور در تیم‌ملی کامرون در سال‌های 2008 تا 2011 را هم در کارنامه دارد که موفق شده در 15 بازی ملی 2 گل به ثمر برساند. اولین بازی ملی این بازیکن در سال 2008 و مقابل تیم کیپ‌ورن آفریقا بوده که این بازی از سری بازی‌های مقدماتی جام جهانی آفریقای جنوبی برگزار شد که چویی در همان بازی یک گل به ثمر رساند.

جالب است بدانید که این بازیکن کامرونی برای حضور در تیم استابک نروژ 330 هزار پوند دستمزد دریافت کرد و زمانی که قصد حضور در تیم وست‌برومویچ انگلیس را داشته تیم‌هایی مثل فولام، ولورهمتون و بلکبرن را خواهان خود می‌دیده است.

حالا این بازیکن کامرونی در تمرینات پرسپولیس حاضر شده و باید دید علی دایی چویی را برای حضور در تیمش می‌پذیرد یا نه.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها