أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۸۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، روزنامه کیهان نوشت: نمایشنامه‌نویسی که به افکار سکولار و داشتن آثار ضعیف و مبتذل مشهور است، مسئولیت نگارش فیلمنامه سریال امام خمینی(ره) را برعهده گرفت!

روز گذشته در رسانه‌ها خبری منتشر شد مبنی بر اینکه صداوسیما قصد دارد یک سریال درباره زندگی امام خمینی(ره) تولید و پخش نماید. اما آنچه درباره این خبر قابل تأمل است، واگذاری مسئولیت نگارش فیلمنامه این سریال به حسین ک است. وی، اصلا اهل تئاتر است و تاکنون هیچ فعالیتی در زمینه سینما و تلویزیون نداشته است!

اما علاوه بر این مسئله، وی از افراد حلقه سکولار  تئاتر ایران محسوب می‌شود که در آثارش به هجو ارزش‌های دینی و مذهبی می‌پردازد. نمایش‌های حسین ک به شدت سطحی و شعارزده هستند و او یک نویسنده متوسط به حساب می‌آید.

به نوشته این روزنامه، مسئولان مربوطه باید پاسخگوی چرایی انتخاب چنین فردی برای نگارش فیلمنامه سریال زندگی امام خمینی(ره) باشند تا اثر موهنی همچون «فرزند صبح» درباره بنیانگذار جمهوری اسلامی تولید نشود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها