يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۱۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان قرارداد خود را در گروه سینما آفریقا به ثبت رساند و پس از اکران فیلم خواب‌زده‌ها ساخته فریدون جیرانی به نمایش درخواهد آمد.
به گزارش پایگاه 598، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره آخرین مصوبات جلسه اخیر این شورا به فارس گفت: فیلم سینمایی «شهر موش‌های ۲» از چهارشنبه ۵ شهریور ماه به سرگروهی سینما قدس به جای فیلم سینمایی «ردکارپت» به روی پرده سینماهای  کشور خواهد رفت.

وی افزود: فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان قرارداد خود را در گروه سینما آفریقا به ثبت رساند و پس از اکران فیلم خواب‌زده‌ها ساخته فریدون جیرانی به نمایش درخواهد آمد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: فیلم سینمایی «مستانه» ساخته محمدحسین فرحبخش نیز پس از فیلم «عصبانی نیستم» به سرگروهی سینما آفریقا به نمایش درخواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در پایان جلسه امروز طرح اضافه شدن یک گروه سینمایی دیگر به جمع ۵ گروه حال حاضر مطرح شد که در جلسه هفته آینده بررسی خواهد شد.

لازم به ذکر است چندی پیش نمایندگان مجلس و بعضی اعضاءکمیسیون فرهنگی در مورد تلاش ارشاد برای اکران فیلم‌های حاشیه‌دار تذکر داده‌بودند.«عصبانی نیستم» نیز یکی از این فیلم‌هاست که با نگاهی جانبدارانه داستانی را در بستر ماجراهای فتنه سال ۸۸ روایت می‌کند.نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر مورد انتقاد و اعتراض مردم و بسیاری از اهالی رسانه قرار گرفت و حاشیه‌هایی نیز به‌وجود آورد.شاید بتوان اکران یکی از شاخص‌ترین فیلم‌های حاشیه دار را بعد از تذکرات جدی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس نوعی بی‌توجهی ارشاد به هشدارهای جدی مجلس دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۷
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها