أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۳۰۷
زمان انتشار: ۰۱:۵۷     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
به گفته جمشید حیدری کارگردان سینما، او این روزها مشغول نگارش فیلمنامه سریالی با مضمون انقلاب اسلامی است و تاکنون دو قسمت از این مجموعه به نگارش در آمده است.

جمشید حیدری کارگردان سینمای ایران درباره فعالیت‌های این روزهایش گفت: آخرین حضورم در سینما با فیلم «دوباره باهم» به کارگردانی فرزندم روزبه حیدری بود که فیلمنامه این فیلم را من نوشته بودم که این فیلم در زمان اکرانش بایکوت رسانه ای شد.

وی ادامه داد: چند طرح سینمایی آماده دارم اما هنوز هیچ کدام از آن ها را به فیلمنامه تبدیل نکرده‌ام البته این روزها مشغول نگارش فیلمنامه سریالی با موضوع انقلاب اسلامی هستم که تا کنون طرح کلی آن را نوشته او نزدیک دو قسمت از این مجموعه تلویزیونی آماده شده است. هنوز عنوانی برای فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی در نظر نگرفتم و با عنوان موقت در حال تکمیل قسمت های آن هستم. قصه از ابتدای سال 58 آغاز می شود و بررسی مقاطع مختلفی از انقلاب اسلامی می‌پردازد.

حیدری یادآور شد: ساخت سریال با مضمون انقلاب اسلامی نیازمند فراهم شدن بودجه‌های لازم است که باید منتظر باشم و ببینم که نهادهای مربوطه تا چه میزان تمایل داردند این اثر ساخته شود.

این کارگردان درباره علت دوری از سینما گفت: نمی‌خواهم از وضعیت سینمای ایران گله کنم اما امیدوارم که سینمای ایران از این وضعیت آشفته خارج شود و به سر و سامان برسد. در طول این مدت شرایط برای کار کردن فراهم نبوده است و من ترجیح دادم که در این مدت مشغول نگارش فیلمنامه باشم.

کارگردان فیلم «گیس بریده» در پایان حرف‌هایش عنوان کرد: چند وقت پیش قسمت اول مجله تصویری «ستاره نقره ای» در شبکه نمایش خانگی عرضه شد که کارگردانی و امتیاز این مجله تصویری برای من بود، می‌خواهم با تمرکز بر روی این پروژه کار کنم و قسمت های بعدی این مجله تصویری را در بازار عرضه کنم.

جمشید حیدری از کارگردانان سینمای ایران است که کارگردانی فیلم های «گیس بریده»، «کیش و مات» و ... را در کارنامه کاری خود دارد.

نگارش فیلمنامه «دوباره باهم» آخرین فعالیت او در سینمای ایران بوده است. وی فعالیت سینمایی را سال ۱۳۵۰ به عنوان دستیار کارگردان و تدوینگر آغاز کرد. در فیلم «دوباره با هم» حمید فرخ نژاد، سحر قریشی و امیر حسین آرمان به ایفای نقش پرداخته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها