أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۴۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از یورونیوز، سازمان نظارت بهداشتی روسیه طی هفته‌های گذشته 5 رستوران مک دونالد را که نماد کاپیتالیسم آمریکا در روسیه محسوب می شوند، تعطیل کرده
به گزارش پایگاه 598 به نقل از یورونیوز، سازمان نظارت بهداشتی روسیه طی هفته‌های گذشته 5 رستوران مک دونالد را که نماد کاپیتالیسم آمریکا در روسیه محسوب می شوند، تعطیل کرده است.

این 5 رستوران شامل سه رستوران در مسکو، یک رستوران در یکاترینگ بورگ و یک رستوران دیگر نیز در سواستوپول بوده‌اند.

در حال حاضر مک دونالد بالغ بر 440 شعبه در روسیه دارد و این شرکت رستوران‌های زنجیره‌ای به روسیه به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازارهای خود در جهان نگاه می‌کند.

مقامات روسیه طی روزهای گذشته اعلام کرده‌ که تعطیلی این شعب به دلیل تخلفات بهداشتی آنها  بوده و این کشور قصد ندارد از فعالیت این رستوران ها در روسیه جلوگیری کند.

از سوی دیگر مک دونالد طی ماه گذشته در چین نیز با مشکلات جدی مواجه شده بود. پس از افشای استفاده از گوشت‌ها و مواد غذایی فاسد در غذاهای شعب این شرکت در چین، فعالیت شعب مک دونالد در چین نیز برای چندین روز مختل شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها