أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۴۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
رئیس اتحادیه املاک عنوان کرد
عقبائی گفت: عمده‌ترین دلیل بی‌رونقی و رکود بازار عدم قدرت خرید مردم و واقعی نبودن قیمت‌ها است.
به گزارش پایگاه 598، حسام عقبائی، رئیس اتحادیه املاک در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازار مسکن نسبت به سال 92 شاهد افزایش حجم معاملات بوده است ولی این افزایش معاملات به هیچ عنوان راضی کننده نیست.
 
وی افزود: عمده‌ترین دلیل بی‌رونقی و رکود بازار عدم قدرت خرید مردم و واقعی نبودن قیمت‌ها است.
 
عقبائی با بیان اینکه اقشار متوسط و کم درآمد جامعه برای تهیه مسکن باید چند ده سال پس‌انداز داشته باشند، کمک دولت به این اقشار را خواستار شد.
 
وی ادامه داد: سیاست‌گذاری در کاهش قیمت‌ها و اعطای تسهیلات بانکی برای تامین 80 الی 90 درصدی قیمت مسکن و ورود هوشمندانه دولت به حوزه تولید می‌تواند راهگشای این مشکل باشد.
 
رئیس اتحادیه املاک در پایان به طرح‌های دولت در حوزه مسکن اشاره کرد و افزود: اگر این طرح‌ها به مرحله‌ اجرا برسند ما در ماه‌های منتهی به پایان سال شاهد رونق و جنب و جوش خوبی در بازار خواهیم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها