أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۴۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
مدیر فنی تیم فوتبال هیرنفین خبر داد این تیم هلندی دیگر به فکر جذب هافبک ایرانی نایمخن نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در روزهای اخیر خبرهایی در رسانه‌های هلندی منتشر شد که نشان از علاقه مسئولان باشگاه هیرنفین برای جذب علیرضا جهانبخش، هافبک کناری تیم ملی فوتبال کشورمان از تیم اِن‌ای‌سی نایمخن داشت. با این حال عدم توافق مالی بین طرفین مشکل عمده عملی شدن این انتقال شده چرا که نایمخن برای فروش هافبک نفوذی خود دو میلیون یورو درخواست کرده است.

هانس فونک، مدیر فنی تیم فوتبال هیرنفین با اشاره به اینکه این تیم دیگر روی جذب هافبک ایرانی نایمخن حسابی باز نمی‌کند، گفت: علیرضا فوتبالیست خوبی است ولی رقم درخواستی برای فروش وی بالاست. ما بودجه‌ای در اختیار داریم که ترجیح می‌دهیم آن را برای تقویت خودمان نگه داریم.

پیش از این بارت فن‌اینخن، مدیر ورزشی تیم فوتبال اِن‌ای‌سی نایمخن هم گفته بود: باشگاه نایمخن درک می‌کند که جهانبخش به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای علاقمند است در سطح اول فوتبال هلند بازی کند برای همین اگر پیشنهاد مناسبی شود می‌توانیم با جدایی او موافقت کنیم اما برای انتقال علیرضا تحت‌ فشار نیستیم.

هیرنفین در لیگ حرفه‌ای فوتبال هلند موسوم به اردویژه حضور دارد و فصل گذشته به مقام پنجمی این رقابت‌ها رسید و در مقابل نایمخن فصل پیش از سطح اول فوتبال هلند به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها