يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۴۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
مهاجم ملی پوش آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی رکورد جدیدی برای لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند.
به گزارش مشرق ، روزنامه دیلی میل نوشت: سرخیو آگوئرو با گلزنی در دیدار این هفته برابر لیورپول در هفته دوم لیگ برتر انگلیس تعداد گل های خود در این رقابت ها را به عدد 54 رساند و معدل گلزنی او به یک گل در هر 113 دقیقه رسید.
این یک رکورد جدید گلزنی برای این رقابت ها محسوب می شود. پیش از این تیری آنری مهاجم فرانسوی و سابق آرسنال با 175 گل زده و معدل یک گل در هر 122 حضور در این رقابت ها رکورد دار بود.
در رده سوم این جدول رود فان نیستلروی مهاجم هلندی و سابق منچستریونایتد با 95 گل و معدل یک گل در هر 128 دقیقه قرار دارد و خاوسر ارناندس چیچاریتو مهاجم مکزیکی و ذخیره منچستریونایتد با معدل یک گل در هر 130 دقیقه چهارم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها