أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۴۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
منابع کُردی از دایر شدن دوره نظامی برای زنان به منظور ملحق شدن به پیشمرگان برای جنگ با گروه‌های تفکیری بعثی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه السومریه، ویان پندروی مسئول مرکز فرهنگی پیشمرگان در استان دهوک اعلام کرد: مرکز فرهنگی پیشمرگان در استان دهوک دفاتری را برای جذب داوطلبان زن پیشمرگه علیه داعش دایر کرده است و این عملیات با هماهنگی مسئولان ذی ربط انجام می شود.

وی افزود: فکر داوطلب شدن زنان پس از خطر تروریست های داعش بر منطقه و با هدف اماده کردن زنان برای دفاع از خانواده هایشان است.از این زنان برای حمایت از شهرها،موسسات و ارائه کمک به آوارگان جدای از عملیات رزمی استفاده خواهد شد.

پندروی بیان کرد: اولین گروه داوطلبان زن که شامل سی نفر است تحت آموزش کار با سلاح سبک و دفاع شخصی قرار گرفته اند و دوره های بعدی نیز با توجه به استقبال زنان برای پیوستن به پیشمرگان دایر خواهد شد.

وی افزود: در میان داوطلبان وکلا، مهندسان و بسیاری دیگر که دارای مدارک دانشگاهی هستند حضور دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها