کد خبر: ۲۴۶۴۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
بهزاد غلامپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در خصوص شرایط دروازه‌بانان پرسپولیس گفت:‌ خوشبختانه آنها در شرایط روحی روانی خوبی قرار دارند و مشکلی ندارند و هر کس که آماده‌تر باشد حراست دروازه به او سپرده می‌شود.

وی ادامه داد:‌ من با دروازه‌بانان کار می‌کنم و به علی دایی دروازه‌بان را پیشنهاد می دهم اما درباره اینکه چه کسی بازی کند نظر نهایی را علی دایی می‌دهد.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در خصوص اینکه چرا سوشا مکانی در این تیم بازی نمی‌کند،‌افزود:‌سوشا شرایط خوبی دارد و با انرژی تمرین می‌کند اما باید بگویم بازی نکردن او دلیل خاصی ندارد. من پیش از این سوشا را از دور می‌شناختم اما الان که از نزدیک او را می‌بینم وی را انسانی با اخلاق و از نظر فنی خوب می‌بینم و انسان شریفی است اما بدانید که این حرف‌ها را برای «گول زدن» او نمی‌گویم بلکه تصمیم‌گیرنده نهایی در این باره علی دایی است.

وی در مورد وضعیت نیلسون و اینکه گفته می‌شود او سن بالایی دارد و تا اینجا عملکر متزلزلی داشته افزود: بحث سنی را قبول ندارم چرا که سن یک عدد است و نیلسون از وقتی که به پرسپولیس آمده زحمات زیادی می‌کشد. اما من شرایط او را خوب می‌دانم و باید در نظر گرفت که تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند کمی زمان لازم است.

غلامپور در پاسخ به این سوال که دروازه‌بانان پرسپولیس و گلی‌هایی که این تیم خورده را چقدر موثر می‌دانید،‌گفت:‌ هیچ درصد! آنها مقصر نیستند و من به عنوان مربی دروازه‌بانان پرسپولیس باید بیشتر با آنها کار کنم تا آماده‌تر شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها