يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۴۷۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
نمایشگاه رسانه های انقلاب// در گفتگوی ۵۹۸ با وحید یامین پور؛
افق یک شبکه فرهنگی است نه سیاسی اگرچه اگر سیاسی هم باشد ایرادی به آن نیست / شبکه افق یک شبکه هوشمند است، هم در برنامه ریزی و هم در تولید هوشمند است و میداند چه میکند و کجا میرود / درباره افق شایعات و ویروس های خبری زیاد است. ابتدا گفتند متعلق به سپاه است که این یک دروغ بود.

وحید یامین پور برنامه ساز و مجری موفق صداوسیما طی بازدید از غرفه پایگاه 598 در نمایشگاه رسانه های انقلاب اسلامی درباره شبکه تلویزیونی افق گفت: افق یک شبکه فرهنگی است نه سیاسی اگرچه اگر سیاسی هم باشد ایرادی به آن نیست. اما فعلا کار ویژه افق موضوع فرهنگ است و قرار است "فرهنگ انقلاب" را در قالبی حرفه ای و هنری ارائه کند.

این کارشناس رسانه در مورد چرایی هجمه به شبکه افق در بدو راه اندازی آن گفت: شبکه افق یک شبکه هوشمند است، هم در برنامه ریزی و هم در تولید هوشمند است و میداند چه میکند و کجا میرود. افق هدف دارد و افق خودش را ترسیم نموده است و هوشمندانه به دنبال تحقق اهداف خود در حال حرکت است، مخالفان فرهنگ انقلاب و دشمنان نیز این موضوع را به خوبی فهمیدند و به همین خاطر نوک پیکان حمله خود را افق قرار دادند، در حالی که پخش و برنامه های این شبکه هنوز کامل نشده که به خواهد مورد نقد باشد.

وحید یامین پور با اشاره به نگرانی هایش درباره افق افزود: من نگران افق هستم، وقتی یک شبکه خیلی خوب باشد آدم نگران میشود که نکند افت کند، نکند تقلیل پیدا کند؛ مخصوصا آنکه قرار است آنتن زنده هم به برنامه های افق اضافه شود و همین نگرانی هایم را بیشتر میکند. من خودم مجری آنتن زنده بوده ام و با حساسیت ها و مشکلات آن کاملا آشنام.

مدیرتولید برنامه "شاهد عینی" در ادامه با تکذیب حضور نادر طالب زاده و وحید جلیلی در افق گفت: درباره افق شایعات و ویروس های خبری زیاد است. ابتدا گفتند متعلق به سپاه است که این یک دروغ بود، بعد مطرح شد که بنده و آقای طالب زاده و آقای جلیلی جزیی از تیم مدیریتی و برنامه ریز آن هستیم که این هم دروغ بود، چرا که بنده فقط در ساخت چند مجموعه و به صورت پروژه ای با شبکه همکاری داشتم و آقای طالب زاده و جلیلی هم تا این لحظه در ساخت هیچ برنامه ای با افق نبوده اند. البته این افراد از بزرگان و صاحب نظران فرهنگی کشور هستند که افق باید از وجود آنها در آینده استفاده کند.

وی انتساب این شبکه به جناح های سیاسی را یکی دیگر از ویروس های خبری در فضای رسانه ای خواند و افزود: بنده با بچه های این شبکه کار کرده ام و از نزدیک آنها را میشناسم. هرکس متخصص بوده و دغدغه انقلاب داشته به افق دعوت شده و همکاری میکند. در این شبکه افرادی هستند که از نظر سیاسی کاملا اصلاح طلبند اما دغدغه های انقلابی دارند، یا افرادی که اهل خطوط سیاسی نیستند و همچنین دیگران. ملاک افق تا جایی که بنده اطلاع دارم این بوده که افرادی بر سر کار باشند که بتوانند فرهنگ اصیل انقلاب را در قالبی هنری با شاخصه های مطلوب رسانه ای ارائه کنند و به نظرم تا این لحظه هم افق موفق بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها