يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۴۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
سخنگوی هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پولادی اگر می‌خواست با الشحانیه تمرین کند همین کار را می‌توانست با پرسپولیس در تهران انجام دهد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مهدی خواجه‌وند در خصوص اظهارات منتشر شده از قول مهرداد پولادی که گفته بود با الشحانیه تمرین می‌کند و به پرسپولیس برمی‌گردد گفت: من صحبتی در این باره ندارم چرا که بیش از اندازه درباره این موضوع صحبت کرده‌ایم و صحبت بیشتر در این باره هواداران را اذیت می‌کند اما این بازیکن باید به تعهداتی که دارد احترام بگذارد.


وی ادامه داد: ما هم امیدوار هستیم هرچه زودتر تکلیف این موضوع مشخص شود چرا که تیم در این شرایط قرار دارد و کمک نکردن به پرسپولیس در این وضعیت هیچ توجیهی ندارد اما چیزی که مشخص است این است که این بازیکن با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر در حال حاضر با الشحانیه قطر تمرین می‌کند خب همین کار را در تهران و با پرسپولیس انجام می‌داد چرا که او خودش را پرسپولیسی می‌نامد و باید با تیم تمرین می‌کرد.


عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شایعه دادن اولتیماتوم سه هفته‌ای به علی دایی هم افزود: این موضوع به هیچ عنوان واقعیت ندارد و همه چیز سر جای خودش قرار دارد. مسائل کمیته فنی را رحیمی پیگیری می‌کند و هیأت مدیره هم مشغول سر و سامان دادن به اوضاع باشگاه است.


خواجه‌وند درباره اعتراض هواداران پرسپولیس در بازی با پدیده هم تصریح کرد: پرسپولیس بدون هوادار معنی ندارد و هواداران همیشه حق دارند اما می‌دانم که آنها صبور هستند و شرایط پرسپولیس را می‌فهمند. فکر می‌کنم با دو بازی و دو برد شرایط تغییر کند و دیگر کسی علیه تیم شعار ندهد.



وی در پایان درباره شایعه خروج نام رضا نوروزی از لیست پرسپولیس به دلیل پارگی رباط خاطرنشان کرد: هنوز چنین چیزی اعلام نشده و اگر هر تصمیمی بگیریم از طریق باشگاه اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها