يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۴۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
سرپرست تیم استقلال گفت: کرار با اجازه از مسئولین استقلال در تمرین ریکاوری حاضر نشده است و قهری در کار نیست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، میرشاد ماجدی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، در باره ی شرایط تیمش بعد از پیروزی برابر پیکان گفت: به لحاظ روحی روانی در شرایط بسیار خوبی به سر می بریم. بعد از بازی یک تمرین ریکاوری و یک جلسه تمرین در حضور تمامی بازیکنان به جز خسرو حیدری انجام دادیم. روند تمرینات بسیار خوب است و تمام تمرکز تیم روی بازی روز جمعه با گسترش فولاد معطوف شده است.



سرپرست استقلال در خصوص شرایط خسرو حیدری عنوان کرد: کادر پزشکی در تلاش هستند تا هر چه سریعتر مشکل خسرو حیدری را حل کنند و او را به بازی روز جمعه برسانند. رسیدن یا نرسیدن حیدری به بازی آینده ی تیم هنوز مشخص نیست.



ماجدی با تکذیب دلخوری کرار به دلیل فراهم نشدن منزل از مسئولین استقلال و قهر یک روزه ی او بیان کرد: این موضوعات شیطنت رسانه ای است. کرار و فروزان هر دو با اجازه ی قبلی و برای رسیدگی به امور شخصی در تمرین ریکاوری حاضر نشدند و این صحبتها صحت ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها