أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۴۹۸
زمان انتشار: ۰۷:۳۰     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
به نظر می‌رسد خارج از اتاق علی کفاشیان کمتر کسی پیدا می‌شود که از مسائل مربوط به مذاکره با کی‌روش خبر داشته باشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هر روز که از مذاکرات فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش می‌گذرد به ابهامات درباره امضای قرارداد این مربی پرتغالی و نشستن دوباره‌اش روی نیمکت تیم ملی اضافه می‌شود و مسئولان فدراسیون فوتبال اطلاعات کمتری در این خصوص می‌دهند.

بعد از آخرین اظهار نظر علی کفاشیان که که دور روز پیش (دوشنبه) بود، سکوت خبری در فدراسیون فوتبال حکمفرما شد و کارلوس کی‌روش نیز دیگر صحبتی درباره مذاکره‌اش با فدراسیون فوتبال انجام نداده است. به نظر می‌رسد خارج از اتاق علی کفاشیان کمتر کسی پیدا می‌شود که از مسائل مربوط به مذاکره با کی‌روش خبر داشته باشد..

امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای بین علی کفاشیان و عباس ترابیان انجام شد تا آخرین مسائل مربوط به تنظیم قرارداد کی‌روش مورد بررسی قرار گیرد اما در این جلسه خبری از کی‌روش نبود. گفته شده بود کی‌روش امروز به فدراسیون خواهد رفت تا با کفاشیان صحبت‌های پایانی را انجام دهد و این موضوع باعث شده بود مانند روزهای گذشته خبرنگاران زیادی به فدراسیون فوتبال بروند، اما باز هم این اتفاق رخ نداد تا شاید کار به هفته آینده کشیده شود و این در حالی است که گفته شده کی‌روش برای شنبه آینده بلیت برگشت به لیسبون را گرفته  است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها