أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۴۹۹
زمان انتشار: ۰۷:۳۰     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
رئیس پیشین کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: تمام مسائل مربوط به مذاکره با کی‌روش را کفاشیان انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان در مذاکرات جدید فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش دوباره پای عباس ترابیان را به این ماجرا باز کرد تا وی بتواند در تمدید قرارداد این مربی پرتغالی کمک کند.

ترابیان امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای با علی کفاشیان داشت که به نظر می‌رسد صحبت‌های نهایی در خصوص کی‌روش در این جلسه صورت گرفته است. وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: این جلسه مانند دیگر جلساتی بود که پیش از این با رئیس فدراسیون انجام داده‌ایم و درباره کارهایی که انجام می‌دهیم با یکدیگر گفت‌وگو کردیم. صحبت‌های‌مان را انجام دادیم و منتظر پاسخ طرف مقابل هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که طرف مقابل که همان کارلوس کی‌روش باشد چه زمانی پاسخ نهایی را به فدراسیون فوتبال خواهد داد، عنوان کرد: درباره این مسائل اظهار نظر نکنم بهتر است. من با کی‌روش تماسی ندارم که بخواهم از جواب او باخبر باشم. تمام مسائل مربوط به مذاکره با کی‌روش را خود کفاشیان انجام می‌دهد و بر عهده اوست و من در خصوص این موضوع صحبت نمی‌کنم.

رئیس پیشین کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه منتفی شدن حضور کی‌روش و مطرح شدن گزنه‌های جدید از جمله افشین قطبی صحت دارد یا نه، گفت: اصلاً دوست ندارم درباره این مسائل اظهار نظری کنم و وارد چنین مسائلی نمی‌شوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها