يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۵۰۰
زمان انتشار: ۰۷:۳۰     ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
مدافع پیشین تیم ملی ایران برای ارائه توضیحاتی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رفت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین کعبی که درچند وقت گذشته مصاحبه جنجالی علیه برخی از اهالی فوتبال از جمله امیر قلعه‌نویی انجام داده بود امروز برای توضیح اظهاراتش در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر شد.

کعبی در پاسخ به این سوال که آیا صحبت‌هایی که انجام داده برایش دردسرساز شده گفت: چه دردسری؟ من امروز آمده‌ام تا در مورد صحبت‌هایم توضیح دهم. همه صحبت‌های من را خواندند و در جریان قرار گرفتند.

وی در مورد اینکه آیا او هم مانند رحمتی و دیگران پس از حضور در کمیته اخلاق صحبت‌هایش را تکذیب خواهد کرد و اینکه آیا برای تایید صحبت‌هایش سند دارد اظهار داشت: من در مورد خودم صحبت کردم و فکر نمی‌کنم برای این موضوع نیاز به سند و مدرک باشد. الان هم سند و مدرکی ندارم و چیزی را هم تکذیب نمی‌کنم و قطعا در کمیته اخلاق همان صحبت‌هایم را تکرار می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها