امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۴۶۵۲۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، کاپیتان سرخپوشان در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در مورد نتیجه ای که مقابل پدیده به دست آمد بیان کرد:متاسفم که نتوانستیم 3 امتیاز کامل را بگیریم. اگرچه در نیمه اول بازی پایاپایی را با حریف انجام دادیم اما در نیمه دوم موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم بازی را ببریم. گلی که دریافت کردیم به گواه تمام کارشناسان داوری آفساید بود.ضمن این که در دقایق پایانی مسابقه نیز ضربه حسین ماهینی به تیر دروازه اصابت کرد.درکل در این دیدار خوش شانس نبودیم و اگر شانس کمی با ما یار بود حالا وضعیت کاملا متفاوتی داشتیم.

محمد نوری در ادامه در مورد اینکه پس از ماهها دوری از ترکیب عملکرد خودش را چطور ارزیابی می کند پاسخ داد: در نیمه اول کمی گیج و کاملا از شرایط مسابقه دور بودم.اما رفته رفته بهتر شدم بخصوص درنیمه دوم که توانستم یک پاس گل هم بدهم.البته پاسی که منجر به پنالتی شد و محمد عباس‌زاده به خوبی این پنالتی را تبدیل به گل کرد.

بازیکن باتجربه پرسپولیس در خصوص اعتراض های صورت گرفته از سوی هواداران در دیدار با پدیده به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: هواداران حق دارند. پرسپولیس همیشه باید ببرد. هواداران و پیشکسوتان توقع درستی دارند که پرسپولیس در هر جامی که پا می گذارد باید بدنبال قهرمانی باشد و بازی های زییایی ارائه دهد.اما مطمئن باشید که هیچ کس کم کاری نمی کند ما تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا پرسپولیس را از وضعیت فعلی نجات دهیم. از سرمربی گرفته تا تدارکات همه به فکر موفقیت پرسپولیس هستند. اما موضوع این است که ما برای رهایی از این شرایط نیاز به حمایت داریم. محمد نوری و چند بازیکن دیگر باتجربه هستند و این شرایط را تجربه کرده‌اند اما بازیکن جوان ما که تازه به پرسپولیس آمده و در ترکیب قرار گرفته احتیاج به روحیه و تشویق دارد. تفاوت بزرگ پرسپولیس با تیم‌های دیگر حمایت هواداران پرتعدادش است. اگر ما این حمایت را نداشته باشیم پرسپولیس نیستیم و با تیم‌های دیگر هیچ فرقی نمی کنیم. به همین خاطر امیدوارم از این به بعد هواداران پرسپولیس حمایت بیشتری از ما داشته باشند.

نوری در پایان در مورد اینکه آیا در بازی بعد هم به میدان می رود یا نه و اینکه آیا از بازی خود راضی است بیان کرد: نمی‌دانم. تصمیم با کادر فنی است. همانطور که گفتم در نیمه دوم بهتر بازی کردم و سعی کردم مهاجمان تیم را پاس های بلند و کوتاه صاحب موقعیت کنم که شکر خدا موفق هم بودم . بقیه‌اش دیگر با کادر فنی است که از من برای بازی با صبا استفاده کنند یا نه؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها