کد خبر: ۲۴۶۵۲۲
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، حسین عبدی عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس که از نتایج این تیم و تشکیل نشدن جلسات کمیته فنی ناراحت و دلخور است روز قبل برای انجام چند کار اداری به محل باشگاه پرسپولیس رفت. جالب اینجاست که علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اطلاع از حضور حسین عبدی چند دقیقه ای با او گفت‌وگو کرد، رحیمی در این گفت‌وگوی چند دقیقه ای از عبدی خواست تا در این شرایط حساس کمتر به مصاحبه های انتقادی پرداخته و همین طور از دیگر مربیان پایه هم بخواهد تا کمتر از علی دایی و شیوه بازی پرسپولیس انتقاد کنند.

گفتنی است که حسین عبدی مدیر تیم های پایه پرسپولیس نیز محسوب می‌ شود و رحیمی به همین دلیل از او خواست تا به مربیان تیم های پایه هشدار دهد.

حسین عبدی عضوکمیته فنی باشگاه پرسپولیس به رحیمی پیشنهاد داد تا جلسات کمیته فنی بار دیگر از سر گرفته شود. هر چند که دایی کماکان مخالف تشکیل جلسات این کمیته است.

به گزارش ورزش سه حسین عبدی در ملاقاتی که صبح دیروز با علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس داشت یک بار دیگر به او گوشزد کرد که حضور کمیته فنی در چنین مواقع و شرایطی می‌ تواند به پرسپولیس کمک کند بدون اینکه قرار باشد دخالتی در تفکرات علی دایی و سلایق فنی او محسوب شود.

مدیرعامل پرسپولیس نیز به عبدی وعده داد که این پیشنهاد را بار دیگر با علی دایی در میان خواهد گذاشت. این در حالی است که سرمربی پرسپولیس کماکان مخالف کمیته فنی و قبول پیشنهادها و راهکارهای فنی این کمیته است و همچنان بر این تصور است که کمیته فنی قصد دخالت در اندیشه ها و تفکرات تاکتیکی او دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها