أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۵۲۳
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، جواد منافی دستیار علی دایی در گفت‌وگو با "ورزش سه"، ابتدا در خصوص شرایط پرسپولیس می‌ گوید: هر تیمی دوران سختی دارد، دورانی که باید با درایت پشت سر گذاشته شود. در هر دوره ای برای پرسپولیس و تمام تیم ها این اتفاق ها افتاده و شک نکنید که در آینده هم خواهد افتاد. شرایط سخت برای تمام تیم ها وجود دارد. اما باید این سختی ها را پشت سر گذاشت، باید همه کمک کنند از من مربی و بازیکن و کادرمدیریتی گرفته تا هواداران و پیشکسوتان که قطعا قلبشان برای این تیم می‌ تپد.

«پرسپولیس خوب بازی نمی‌ کند» این ادعایی است که تمام پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال مطرح کرده اند. منافعی در پاسخ به ادعا می‌ گوید: ما در بازی با فولاد و ملوان اصلا خوب بازی نکردیم مقابل پدیده هم بد بودیم هرچند که در نیمه دوم خوب بودیم. اما واقعا مقابل فولاد و ملوان بد بودیم و دستمان را بالا بردیم و اعتراف کردیم؛ قبول کردیم که بد بودیم. اما شما نگاهی به نیمکت ما در بازی با پدیده بیندازید! ما هیچ کس را نداشتم بازیکنان جدا شده از پرسپولیس را یک بار دیگر بشمارید تا خیلی چیزها دستگیرتان شود سیدجلال حسینی، پولادی، خلعتبری، دهنوی، سیدصالحی، مسلمان و ...

«اما خیلی از این نفرات را علی دایی نمی‌ خواست یعنی نباید جایگزینی برای آنها پیدا می‌ کرد؟» این سوالی است که از جواد منافی می‌ پرسیم و او پاسخ می‌ دهد: بله بعضی از آنها را نخواستیم اما بیشترشان بدون هماهنگی رفتند. در لحظه آخر! دیگر همه قضیه جدایی سیدجلال حسینی، خلعتبری و همین پولادی را می‌ دانند. ما هنوز نمی‌ دانیم پولادی را داریم یا نه، از آن طرف نگاه کنید چه نفراتی را جذب کردیم، دغاغله را گرفتیم که مصدوم شد؛ نوروزی را جذب کردیم که دیگر می‌ دانید چه اتفاقی برایش افتاده، پیام صادقیان را دیدید چگونه محروم کردند.

منافی در پاسخ به این سوال که باز هم این وظیفه دایی بود که برای این نفرات جدا شده جایگزین پیدا کند اما به نظر می‌ رسد حتی جایگزینی برای آنهایی که در لیست مازادش هم بودند پیدا نکرده توضیح داد: واقعیت این است که باشگاه باید لیست نفرات مورد نظر دایی را جذب می‌ کرد، سرمربی به باشگاه لیست بازیکن می‌ دهد و باشگاه آن نفرات را جذب می‌ کند اما در پرسپولیس متاسفانه این اتفاق نیفتاد و باشگاه نتوانست بازیکنانی را که دایی می‌ خواهد را جذب کند. پس دایی در این میان تقصیری ندارد.

«یعنی لیست نفرات مورد نیاز دایی به صورت کامل و تمام از سوی باشگاه جذب نشد؟» منافی در پاسخ به این سوال گفت: نه خیر متاسفانه نشد قطعا خود دایی بهتر می‌ تواند در این باره توضیح بدهد. اما به قول شما دایی فکر جایگزین نفراتی که در لیست مازاد را گذاشته بود کرده بود. اما برخی از آنها جذب نشدند. هیچ بهانه ای نیست، نمی‌ خواهیم بهانه ای بیاوریم. اما این یک واقعیت است، واقعیتی است که تا به حال مطرح نشده.

از منافی می‌ پرسیم که چرا دایی این واقعیت را در کنفرانس های مطبوعاتی اش مطرح نمی‌ کند و حتی از رحیمی هم دفاع می‌ کند؟ که منافی پاسخ می‌ دهد: نمی‌ دانم آقای دایی چنین حرفی را زده یا نه اما اگر از من می‌ پرسید من به شما می‌ گویم که این مسائل رخ داد و دایی تقصیر چندانی ندارد به همین دلیل است که به بازی های که مدنظر مردم و پیشکسوتان است هنوز نتوانسته ایم برسیم و آن بازی ها را انجام دهیم. اما مطمئن باشید با جذب چند بازیکن خارجی این مشکلات برطرف می‌ شود.

منافی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان خاصی مدنظر آنها قرار دارند بیان کرد: به هر حال یک سری نفرات خارجی هستند که آقای دایی در حال آنالیز آنهاست. من امیدوارم باشگاه این بار همت کند و این نفرات را جذب کند.

« خیلی ها معتقدند پرسپولیس بازیکنانی به عنوان فرمانده و لیدر در ترکیب خود ندارد آیا چنین موضوعی را می‌ پذیرید؟» منافی در پاسخ به این سوال توضیح داد: ما نفرات بزرگی در تیمان داریم بازیکنانی مثل محمد نوری، رضا نورمحمدی، محسن بنگر اما این را قبول دارم که یک نفر می‌ خواهیم که تیم را جمع و جور کنند. همانطور که گفتم دنبالش هستیم تا یکی، دو بازیکن خوب خارجی را جذب کنیم و باز هم می‌ گویم که امیدوارم باشگاه این بار همت کند و نفرات مورد نظر دایی را جذب کند. خوب است مردم بدانند که ما هنوز یک ریال از قراردادهای این فصل را نگرفته ایم نه کادرفنی نه هیچ کدام از بازیکنان، حتی یک ریال هم نگرفتند. پس مطمئن باشید هیچ بازیکنی در این تیم بی غیرت نیست. آنها نه تنها بخشی از مطالبات فصل قبل خود را نگرفته بلکه یک هزار تومانی هم از این فصل دریافتی نداشته اند. پس هواداران خیالشان راحت باشد که هیچ کس در این تیم بی غیرت نیست و همه تمام تلاش خودشان را می‌ کنند تا پرسپولیس موفق شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها