يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۶۵۲۵
زمان انتشار: ۲۱:۱۴     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، این دروازه‌بان‌ 26 ساله که قصد دارد فوتبالش را در جایی غیر از ایران ادامه دهد پس از مدت ها مذاکره امروز قرارداد خود را با پنافیل رسمی می‌ کند. در این باره خبر بیشتری منتشر نشده اما سابقه حضور حقیقی در تیم کوبیلیای پرتغال باعث می‌ شود این انتقال راحت تر صورت بگیرد.
امروز ریکادو چئو سرمربی تیم تازه لیگ برتری شده پنافیل درباره حقیقی گفته است: ما به یک دروازه احتیاج داریم وگرنه در صورت مصدومیت یا محرومیت یکی از دو گلرمان اوضاع ما در این پست پیچیده می‌ شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها