أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۶۵۳۵
زمان انتشار: ۲۱:۱۷     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، مدافع 24 ساله برزیلی از این که می تواند فصل آینده در نیوکمپ بازی کند خرسند است. وی اولین صحبت هایش را به عنوان بازیکن جدید بارسا به زبان آورد.

چه حسی داری؟
خیلی خوشحالم. به یک باشگاه بزرگ ملحق شدم. در این باشگاه هر بازیکنی می خواهد در ترکیب باشد. خیلی خوشحالم. امیدوارم که بتوانم اثر خود را بگذارم و باعث نشوم که باشگاه حس کند که فریب خورده است.

آماده این چالش هستی؟
بله در سائوپائولو که یکی از بهترین تیمهای برزیل است تمرین کردم و برای همه جامها جنگیدم. حالا به بارسلونا ملحق می شوم که این تیم نیز یک باشگاه جهانی است و به بردن جام عادت دارد. ذهنم کاملا آماده است. امیدوارم به بهترین شکل به تیم کمک کنم تا جامها را ببرد.

بازیکنانی مثل آلوس و مونتویا در بارسا هم پست تو هستند، رقابت با این دو برای تو مشکل خواهد بود؟
بازیکنان بزرگ و بین المللی هستند. دنی نماد تیم ملی برزیل است. من تلاش خودم را انجام می دهم و این مربی است که تصمیم نهایی را می گیرد.

در حالی که هواداران سائوپائولو هم تو را هو می کردند، خبر پیوستنت به بارسا برای برخی عجیب بود. نظرت چیست؟
فعلا باید با تلاش و عملکرد درخشان همه چیز را عوض کنم. هر روز باید سخت تمرین کنم تا از فرصتم نهایت استفاده را ببرم. می خواهم اعتماد هم تیمی ها و مربی ام را جلب کنم.

با هموطنانت آلوس، نیمار یا آدریانو در مورد بارسا صحبت کردی؟
هنوز فرصت پیدا نشده است چرا که شخصا آنها را نمی شناسم. ما در تیمهای متفاوتی بازی کرده ایم و هرگز فرصت آشنایی با همدیگر نداشتیم. به همین خاطر با آنها صحبتی نداشته ام.

بازی کردن در کنار مسی ، نیمار، سوارز، اینیستا، ژاوی و ... چه حسی خواهد داشت؟
صحبتی ندارم. بازی کردن در تیمی مثل بارسلونا چیزی است که کل دنیا می‌خواهند در آن باشند و بازیکنان بزرگی در آن حضور دارند. بازیکنانی که اسطوره هر کودکی هستند . فعلا می خواهم از آنها درس بگیرم و در کنار یکدیگر تیم خوبی بسازیم.

یک سوال، قرار است که بمانی یا این که به صورت قرضی به تیم دیگر اروپایی فروخته می‌شوی ؟
وکیلم با بارسا توافق کرده است که در این تیم بازی کنم.

با لوئیز انریکه صحبتی داشته ای؟
نه هنوز ولی با مدیر بارسا و نمایندگان این تیم که به برزیل آمده اند صحبت کرده ام.

خودت را چطور توصیف می کنی؟

یک فرد بسیار صادق ، سختگوش و با انگیزه برای پیروزی هستم. نه تنها درون زمین بلکه در خارج از آن و کنار خانواده ام نیز همین گونه هستم. به کار بقیه احترام زیادی می گذارم و به پیراهن تیمم که از حالا بارسا خواهد بود تعصب می ورزم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها